Hallo. Ik heb een Samsung the frame 55 inch gekocht. Ik probeer deze te koppelen met mijn Ziggo mediabox xl. Alle primaire functies werken wel.... Bekijk bericht
Ik ondervind problemen met het verbinden van de UE40ES6140WXXN met internet/browser/Samsung apps. Ik heb een bekabelde verbinding met internet en... Bekijk bericht
Onze Samsung televisie springt ineens aan als deze uit of in standby staat. Hierdoor kan het zijn dat deze een gedeelte van de nacht aan staat. Ook... Bekijk bericht
Enkele weken terug heb ik de registratie en documenten voor de promotie van 'the frame 2019' in orde gemaakt, waarna ik snel antwoord... Bekijk bericht
Samsung Q7 series 65 televisie.
Afstandbediening van Samsung werkt wel op Sony soundbar HT X8500 . Alleen wordt het geluid na verloop van... Bekijk bericht
Sinds van de week heb ik de Disney+ op mijn UE49MU7000. Maar ik heb een probleem. Iedere keer als ik de tv aanzet en de app opstart moet ik... Bekijk bericht
Beste,
eergisteren installeerde ik mijn nieuwe tv UE55nu7091xxnn. Blijkt nu dat het beeld lichtjes flikkert.
De tv is via HDMI aangesloten op... Bekijk bericht
Mijn vader zit in een verzorgingshuis. Ik probeer de tv met het guest netwerk te verbinden. Ik kan het netwerk wel selecteren, maar ik zie geen... Bekijk bericht
Zojuist heb ik de samsung QE43Q60R gekocht, hier zit een kleine afstandsbediening bij. De volume regeling wil ik graag aanleren aan mijn B&O... Bekijk bericht
Hallo
Als ik de usb-stick in mijn televisie steek, kan ik een film starten, maar na een paar seconden valt de usb-stick weg en na een paar... Bekijk bericht
Goedendag,Gisteravond nieuwe tv ontvangen en geïnstalleerd.Enkel blijft de stand-by rode led knipperen na het uitschakelen van de televisie type... Bekijk bericht
Mijn televisie heeft zowel op de digirecorder, ps4 en netflix verticale korte flitsen , telkens een fractie van een seconde... de strepen zijn... Bekijk bericht
Hoi,
Heb de Apple tv app in gebruik genomen op onze Samsung UE50NU7020.
Kan gekochte films afspelen maar krijg geen ondertitels te zien.
(... Bekijk bericht
Beste,
Sinds kort een nieuwe tv (zie foto voor type). Als ik zapp dan verschijnt het cijferbalkje maar voor de helft (zie foto)
Is dit... Bekijk bericht
Ik heb onlangs de UE55RU7172U TV gekocht, maar tijdens de installatie kan ik geen digitale kanalen vinden met de CI+ module. Via Ziggo... Bekijk bericht
Vanaf dag 1 hikt het beeld bij snel bewegende beelden. Samsung bleef beweren dat het aan m'n apperatuur lag. Ik heb ondertussen een Nieuwe... Bekijk bericht
Mijn samsung the frame UE43LS03NAS blijft constant rebooten. Gewisseld van stopcontact, verlengsnoer gebruikt, uiteraard op en af gezet - geen... Bekijk bericht
Hoi,
Ik beschik over een Samsung TV van het type UE55JS8000. Sinds dat ik firmware 1530 gebruik, en ondertussen firmware 1531 (mei 2019) heb... Bekijk bericht