Hoi,
Ik heb mijn Audio/Video apparaten als volgt aangesloten:
Mijn HUB is een Yamaha Receiver RX-V6853 HDMI apparaten aangesloten op de... Bekijk bericht
De apps op onze smarttelevisie (modeltype UE65MU6400S) werken niet meer. De tv is draadloos verbonden via WiFi. Van de ene op de andere dag werken... Bekijk bericht
Sinds enige tijd deze tv ik heb echter een probleem.
Het afspelen van filmpjes vanaf ipod/ iPhone via AirPlay geeft een haperend beeld.
Weet... Bekijk bericht
Hallo sinds paar dagen heb ik last van een witte stip op me tv, ik heb de tv pas 2 en half jaar. Het model is UE48H5500. Wat kan ik hieraan doen,... Bekijk bericht
Hoi,
Ik wil de tijd 1 uur terugzetten nav de wintertijd. Maar de tijd en datum zijn uitgegrijsd. Ik kom niet in clockmode om handmatig of... Bekijk bericht
Hallo,
Helaas is pas geleden tijdens het TV kijken ineens het beeld ermee gestopt. Het beeld werd zwart, na een geluidje (klikje ofzo iets).... Bekijk bericht
Ik wilde via basic fit de thuis training filmpjes afspelen maar hij wil deze niet afspelen
bij het testen bespeelt hij de niet-html5-video Niet... Bekijk bericht
wij hebben vorige week een UE43NU7120W gekocht ter vervanging van UE37ES6100.
Tot onze verassing komen we erachter dat opnemen en timeshift ... Bekijk bericht
Een goedendag,
Mijn televisie UE55JU6800wxxn (aangeschaft 3-1-2016) geeft aan de onderkant van mijn scherm een zwarte balk.
Het ziet er naar... Bekijk bericht
Diep teleurgesteld ben ik in de QLED 2019 versie van Samsung The Frame. Aan de rand van het scherm zitten storende witte vlekken. Ik heb zowel de... Bekijk bericht
Sinds gisteravond gaat mijn LED TV ineens niet meer aan. Het stand-by lampje brandt wel en als ik de afstandbediening gebruik begint hij te... Bekijk bericht
Mijn TV start niet meer op. Ik kan hem wel aan zetten en krijg dan de melding dat deze aangesloten moet worden op de samsung one connect box. Na... Bekijk bericht
Goedendag,
ik zou graag 1 afstandsbediening willen gebruiken voor de Ziggo mediabox XL en mijn Samsung tv UE55NU8000. Ik wil hiervoor... Bekijk bericht
Vanmiddag heb ik de UE55RU8000SXXN gekocht. Inmiddels alles aangesloten en lekker tv aan het kijken. Nu valt het mij op dat er best vaak een korte... Bekijk bericht
Ik krijg geen beeld via ziggobox en als ik de tv reset en de box opnieuw installeer doet hij het even maar wanneer ik de tv uit en aan zet is de tv... Bekijk bericht