LS ik heb onlangs een QLED 4K 65 inch Q95T aangeschaft en ben er super blij meemijn probleem is dat ik niet wil dat als ik mijn decoder of mijn... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
LS ik heb onlangs een QLED 4K 65 inch Q95T aangeschaft en ben er super blij meemijn probleem is dat ik niet wil dat als ik mijn decoder of mijn... Bekijk bericht |
Hallo, Ben sinds kort in bezit van een nieuwe Samsung televisie,nu gebruikte ik bij de oude TV een koptelefoon met een jack... Bekijk bericht Hallo, Bedankt voor de info ,weer wat geleerd,zal nu wel lukken om de juiste keuze te maken MWRV, Bekijk bericht |
Sinds gister wil onze tv niet meer. Hele nacht van de stroom gehad, maar ook vanochtend wil dit tv niet meer opstarten. Betreft model... Bekijk bericht Hoi @Larry89 , Larry, Vervelend! Het introductiejaar van de tv is 2016. De aankoopdatum is bepalend ... Bekijk bericht |
Hallo. Sinds een paar dagen heb ik een onkyo receiver. Deze heeft 6 hdmi poorten. Ik heb de samsung tv via hdmi arc verbonden. Nu snap ik één ding... Bekijk bericht Helemaal duidelijk helaas doet samsung net als de anderen mee om de afvalstapel te vergroten.. Je mo... Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb een tv in duitsland gekocht van Samsung : GU43TU7179UXZG ik krijg verbinding met internet, maar de... Bekijk bericht Sorry, Dick, maar je uitleg is zever. Netflix werkt en je krijgt het aanbod op basis van het ip van ... Bekijk bericht |
Goedemiddag, Als ik de tv aanzet krijg ik wel geluid maar een blauw wazig beeld. Als ik de invisible kabel eruit haal en er weer in doe krijg ik... Bekijk bericht |
Goedemorgen, wij zit op de tv helemaal onderaan een witte lijn op de tv. Bekijk bericht Goedemorgen @IdaenRob , Ida, Eigenlijk had ik hierom gevraagd. Ook nog met vette letters: Wat is de ... Bekijk bericht |
Sinds een paar dagen heb ik de 65 inch 2020 the Frame en probeer ik mijn eigen foto's beeldvullend, dus zonder lelijke rand erom heen op mijn... Bekijk bericht @PinoPlurk , Je post in een topic uit 2020 en ook op Opgelost ✅ staat. Al naar de oplossing gekeken? Bekijk bericht |
Wie kan mij helpen? Ik heb een 'oude' Samsung TV LE37R81B die ik wil koppelen aan een Soundbar HW-N400 Het is dus een TV van 12 jr.... Bekijk bericht Na 12 jaar plezier is het misschien een idee om te kijken wat er tegenwoordig te koop is. Ik weet ni... Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb een oud model ue40eh5000w Ik had al een tijdje dat er in de tv gids geen informatie beschikbaar was bij tv zenders. Dit... Bekijk bericht Okay, top. Wat mis je zoal qua Smart functies? Mocht je (vrijblijvend) een kijkje willen nemen naar ... Bekijk bericht |
Ik heb de Frame 43 nu 1 week in gebruik. Als tweede TV in de slaapkamer. Prachtig ding aan de muur. Gekozen hoofdzakelijk wegens het slimme... Bekijk bericht Goedemiddag @Jan4815 , Jan, Dit probleem is eerder aan de orde geweest. Misschien bij jou hetzelfde ... Bekijk bericht |
Hoi, Tijdens het TV-kijken werd het scherm ineens zwart. De tv reageert sindsdien niet meer. Heel soms (na vaak op de aan/uit knop drukken)... Bekijk bericht Hoi Dick, We gaan contact opnemen met de leverancier. Bedankt voor alle informatie en de tips! Ik za... Bekijk bericht |
Iemand ervaring /oplossing voor dit? Sinds deze week is het beeld negatief/wit 😳 samsung model :ue55k6300 Bekijk bericht |
Goedemorgen, ik ondervind problemen met scherm spiegelen op mijn Samsung Frame. Het verbinden gaat allemaal naar behoren maar de tv blijft... Bekijk bericht Hi @Maartenn, goedemiddag. Welkom op de Samsung Community. Dit is wel de manier om je telefoon te sp... Bekijk bericht |
Krijg geen constant beeld met de playstation 4. HDMI kabel werkt wel met andere Smarttv maar nauwelijks met deze tv. Wat kan ik doen? Bekijk bericht Goedenavond @pedro van looij , Je post in een topic wat in 2020 is gestart.Het is niet de bedoeling ... Bekijk bericht |
Ik heb de QLED QE55Q95T en wil het geluid van Netflix via de spdif van de connectbox op mijn versterker aansluiten. De aansluiting gemaakt maar... Bekijk bericht Hoi @jzeeman , Als je de app van de tv bedoelt, dan kan dat niet apart doorgegeven worden. Als je ee... Bekijk bericht |
Sinds een week genieten wij van onze Samsung the Frame 2020 met een Sonos Beam voor extra geluid. Aansluiten via de ARC HDMI aansluiting ging... Bekijk bericht |
Onlangs deze tv gekocht met de bedoeling ook CD te kunnen ontvangen. De gegevens van de smartkaart zijn wel te lezen maar kan geen kanalen inladen.... Bekijk bericht Goedemorgen @weka1 , Wim, Dat is geen probleem. Maandag wordt dat wel opgepakt door 1 van onze moder... Bekijk bericht |
Samsung QE65Q95T gekocht maar helaas geen beeld ps3 en IPTV Set-Top Box Formuler z8, Kan wel tv kijken via kabel (ziggo) Echt alles uit... Bekijk bericht @Jessy1985 Omdat de andere apps wel goed werken kan je hiervoor het beste contact opnemen met de app... Bekijk bericht |
Hallo, verleden week een 55 inch Frame gekocht met gratis lijst plus 100 euro cash back. Nu heb ik via de actiesite van Samsung geklikt op de... Bekijk bericht |