Beste allemaal,
Nieuw op dit forum bij deze excuses voor de eventuele grammaticale fouten en onduidelijkheden mbt uitleg probleem.
Heel kort... Bekijk bericht
Ik wil graag mijn externe doby surround luidsprekers aansluiten op de one coneectbox, middels de ext link aansluiting.
De dolby surround heeft... Bekijk bericht
Beste
Ik heb de samsung UE75MU7000. Volgens de specs Kan deze tv 100 ~ 120Hz aan. Deze tv Heeft een one connect box met Hdmi 2.0... deze wil ik... Bekijk bericht
Sinds gister hebben wij zwarte(dode) pixels in onze Samsung televisie. Deze hebben wij op 10-10-2017 aangeschaft. Kunnen wij ons melden bij de... Bekijk bericht
Goededag,
Sinds vandeweek eigenaar van een samsung UE43TU8002-4k tv. Tijdens het gamen op mijn PS4 wordt mijn gehele beeld soms ineens... Bekijk bericht
Hi,
Ik heb een Samsung TV waarbij ik gebruik maak van mijn WiFi netwerk. Sinds een paar maanden zoekt de tv eerst naar een bedraad netwerk. Dan... Bekijk bericht
Anoniem
Het schijnt wel eens te helpen om de tv een minuut of 10 zonder spanning
te zetten (dus de stekker u... Bekijk bericht
de UE65NU7090 gaat niet aan als je op de powerknop van de ab drukt . ook niet als je op een kanaalnr drukt .
als je een keer of 4 op die... Bekijk bericht
Beste, Hoe kan ik mijn samsung dvd home cinema system ht-thq22 het beste aansluiten op de samsung crystal uhd? Momenteel zit deze verbonden op het... Bekijk bericht
Hallo,
De TV staat op de HDMI-arc aansluiting, en staat uit.
Zet de soundbar aan en selecteer als source D.IN i.v.m. een internet tuner... Bekijk bericht
Hoi,
Als 1 van de weinig gelukkigen in NL mag ik mezelf sinds de officiële release eigenaar noemen van de PS5. Samen met deze tv een feest... Bekijk bericht
Hoi,
Ik heb sinds een tijdje een tweede hands samsung smart tv gekocht.
Maar ik woon in een studentenhuis en om op de wifi te komen moet ik... Bekijk bericht
hallo ik zag dat er al eens iets over geschreven is maar kan alleen zeggen dat mijn tv in de app sore geen Nederlands land instelling te zien. ... Bekijk bericht
Gewoon vandaag dolby atmos en goed geluid nu hoor ik alleen achtergrond geluid en stemmen zijn geblurd alleen over mijn tv speakers wel gewoon... Bekijk bericht