Beste community,
Na aankoop van mijn Frame 65LS03A (2021) heb ik meermalen tevergeefs geprobeerd de verwisselbare lijst via de gratis lijst actie... Bekijk bericht
Iemand die ons misschien kan helpen..
sinds een paar dagen flikkerd onze Samsung tv we hebben al een andere HDMI kabel geprobeerd maar... Bekijk bericht
Beste Samsung,
Ik heb afgelopen week een Samsung The Frame 55LS03A televisie aangeschaft. Als provider heb ik al sinds jaar en dag KPN, nu met... Bekijk bericht
Heb paar jaar model QE50Q65TAUXXH en sinds vandaag valt het scherm op zwart en verdwijnt het geluid. Heel af en toe komt geluid terug, maar beeld... Bekijk bericht
Hallo!
Een maand geleden heb ik een nieuwe smart tv gekocht. Vandaag wou ik hem opzetten maar er komt een onderbroken zoemend geluid uit de... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds kort een zwarte verticale streep in beeld. Wanneer er voetbal op TV is, dan valt dit erg op en dat is zeker niet gewenst.
TV... Bekijk bericht
Hallo forumleden,
Ik heb al een jaar of 5-8 een Samsung UE55JU7000L TV. De TV heeft het de eerste paar jaar prima gedaan, totdat ik opeens tegen... Bekijk bericht
Beste, ik heb een samsung neo qled tv van 2021. Ik vind maar 1 nadeel en hoe ik ook zoek ik vind geen oplossing. De digicorder staat op hdmi poort... Bekijk bericht
Deze vraag heeft betrekking op een Samsung UE55KS8000 Smart TV welke ik nu 7 jaar in mijn bezit heb.
Sinds enige tijd constateer ik dat de apps... Bekijk bericht
Dag Community
Ik heb een Samsung QE55Q700TALXXN aangekocht op 16/01/2022. In maart dit jaar is hij bij mij thuis hersteld geweest wegens het... Bekijk bericht
Ik heb een nieuw TV kastje van provider.Is aangesloten via HDMI.Tijdens TV kijken geeft TV melding dat het apparaat een tijdje niet is gebruikt en... Bekijk bericht
Ik heb de frame 55 uit 2022 een maand geleden gekocht en online geregistreerd en een lijst bij besteld. Ik heb nog niet gehoord wanneer deze lijst... Bekijk bericht
Beste Samsung,
ik weet niet of dit de juiste wijze is om verzoeken voor updates in te dienen.
Is het mogelijk om een update door te voeren... Bekijk bericht
Goedenavond mijn Samsung blijft als een razende alle kanalen afspelen. Afstandsbediening reageert niet meer. Stekker eruit, alles loskoppelen ed... Bekijk bericht
Hoi, ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Sinds een paar weken lijkt het erop alsof de afstandbediening van mij 55 inch Q90 TV de tv, met name het... Bekijk bericht
Gelukt! Via promoties.
We hebben vandaag onze nieuwe tv gelegen. Gekocht bij CoolBlue. De tv heb ik geregistreerd en nu wil ik via de Samsung... Bekijk bericht
Ik heb altijd in het tv meubel de one connect box en de ziggo Next gehad en via TV de Next bediend. Nu heb ik een Amino van Delta maar die kan ik... Bekijk bericht
Sinds 2015 gebruiken wij met veel plezier een Samsung UE55KS8000.
Sinds kort echter gebruiken wij om uiteenlopende redenen deze TV nog maar... Bekijk bericht