Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Advertenties op Televisie

(Onderwerp aangemaakt op: 09-06-2021 01:49 PM)
1265 Weergaven
SaiiHall
Apprentice
Opties

Wat is dit voor onzin met advertenties op mijn Televisie?

Is er een manier om dit uit te zetten?

Ik kijk geen televisiezenders, luister geen commerciele radio, heb ad-blockers op al mijn apparaten, juist omdat ik vrij wil blijven van KOOP MIJ KOOP MIJ KOOP  MIJ heel de dag door.

Als je dit niet kan uitzetten is het de laatste keer dat ik een Samsung TV koop.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
SaiiHall
Apprentice
Opties

Bedankt Dick,

Ik heb inmiddels de oplossing gevonden. Kwestie van blokkeren van alle mogelijke URLs waar samsung zijn advertenties vandaan haalt.

Zodra ze mij gaan betalen voor de reclameinkomsten zet ik de blokkade uit.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@SaiiHall ,

Niet alleen Samsung. Hier is een 'prachtig' topic aan gewijd. 6 pagina's. Veel leesplezier!

https://eu.community.samsung.com/t5/televisie/reclame-in-menu-tv/m-p/1284094#M26122

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
SaiiHall
Apprentice
Opties

Bedankt Dick,

Ik heb inmiddels de oplossing gevonden. Kwestie van blokkeren van alle mogelijke URLs waar samsung zijn advertenties vandaan haalt.

Zodra ze mij gaan betalen voor de reclameinkomsten zet ik de blokkade uit.

viffer
First Poster
Opties

Een toevoeging op de URL's in het andere topic (dat is gesloten?)

static.doubleclick.net
tvx.adgrx.com

Voor wie dit niet in zijn modem/router kan instellen, wellicht is er een optie om handmatig DNS entries aan te maken. In mijn modem kan ik ook geen URL's blokkeren maarheb de URL's doorgezet naar 127.0.0.1

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@viffer ,

Het andere topic is niet voor niks gesloten. Hier verder posten heeft dus ook geen zin.
De kans is groot dat dit topic ook gesloten wordt.
Zoals eerder gezegd, is het forum bedoeld om mensen met technische problemen te helpen..

signatureee
Groet, Dick

viffer
First Poster
Opties

@Dick Let's not go down that road.

Volgens mij geef ik een aanvulling op een technische oplossing om advertenties uit je TV home balk te halen. De discussie over of Samsung wel of geen advertenties moet/mag vertonen heeft inderdaad niets met techniek te maken.

~ viffer

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@viffer 

Je bent nu in een topic aan het posten dat al is opgelost, graag een eigen topic aanmaken ipv het forum te vervuilen. Word een enorme chaos als iedereen maar in opgeloste topics gaat lopen posten.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
SaiiHall
Apprentice
Opties

Inderdaad... kostbare bytes gaan verloren, nietwaar.

En ook hier op dit forum is er schijnbaar geen plaats voor een andere mening, gezien dat het andere topic is gesloten.

Het enige wat je hiermee bereikt is frustratie bij mensen, die nooit meer terugkomen en nooit meer dit merk zullen kopen.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Andere merken hebben ook reclame🤷 ik zou zelf ook gefrustreerd zijn door reclame. Meningen mogen altijd 👌
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
viffer
First Poster
Opties

Het geboden antwoord is niet compleet, daar geef ik een aanvulling op voor mensen die hetzelfde ervaren en op zoek zijn naar een oplossing. Lijkt mij niet zoveel mis mee. Enige wat jij nu doet is weer extra reacties uitlokken met dit soort belerende antwoorden.

0 Likes