Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Aankoopadvies - welke tv?

(Onderwerp aangemaakt op: 01-11-2019 09:46 PM)
323 Weergaven
Maxjek95
Student
Opties

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe TV en heb er drie op het oog. Ik heb echter niet zo veel verstand van TV's dus zou het fijn zijn als jullie me zouden kunnen helpen bij het uitzoeken van de beste.

Onderstaande TV's lijken me interessant:

- Samsung UE43RU7099

- Samsung UE43RU7179

- Samsung UE43NU7405

Welke van beide is het 'beste'?

Alvast bedankt.

0 Likes
5 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Ik zal al deze TV's afraden gezien het gaat over buitenlandse modellen wat betekend dat het altijd lastiger wordt qua fabrieksgarantie (Langere levertijden etc). Stel dat de verkoper daarnaast ook nog even het land aanpast via het servicemenu ben je al helemaal de fabrieksgarantie kwijt.

Wat voor wensen heb je met betrekking tot een TV als ik vragen mag? Elke TV is net weer wat anders qua aansluitingen een beeldkwaliteit en prijs en om deze reden is er geen "One size fits all" :smiling-face:
0 Likes
Maxjek95
Student
Opties

Bedankt voor de snelle reactie!

Ik heb deze tv's gezien bij amazon, en ik ben al jaren klant bij amazon en weet dat ze nooit moeilijk doen over retouren. Vandaar dat ik bij deze modellen uitkwam voor een zeer goedkope prijs. Daarom wil ik graag ook één van deze bovenstaande modellen.

In principe heb ik niet echt wensen. Ik ben niet echt thuis in de tv-wereld. Voor mijn begrippen zijn de wensen gewoon 4K en 43 inch minimaal. Ik kan bovenstaande modellen krijgen voor maximaal €400, dus daarboven zou ik ook niet graag willen gaan i.v.m. budget.

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Hoi Maxjek,

Ik ben er gelukkig net wat meer in thuis in de AV (Waaronder de TV) wereld :smiling-face:

Ik heb even gekeken naar soortgelijke Nederlandse modellen:
https://tweakers.net/categorie/621/televisies/producten/#filter:q1ZKKkrMS_FMKVayijY0MDCL1VEqKMpMTvVN...

Wat tips rondom aansluitingen:
- De meeste moderne apparaten (En Mediaboxen) kan je tegenwoordig via HDMI aansluiten.

Wat tips rondom technieken (Versimpeld):
- GHZ is vrij vertaald het aantal "schermen" per seconden. Hoe hoger hoe soepeler alles lijkt.
- HDR is leuk, maar elk apparaat (Inclusief de kabel) in de keten moet dit ondersteunen. Ik zou dit gezien jouw prijsklasse niet zien als een must gezien elk apparaat in de keten het moet ondersteunen (Inclusief de content). Maar als je voor ongeveer voor dezelfde prijs HDR kan mee pikken zal ik dit zeker doen maar ik vraag mij in jouw geval af of je er echt super veel aan hebt.

Via welke provider neem je trouwens TV af? Afhankelijk daarvan heb ik mogelijk nog een extra puntje om op te letten :smiling-face:
Maxjek95
Student
Opties

Bedankt voor de uitleg wederom!

Ik heb uiteindelijk besloten om de Samsung UE43NU7405 te kopen voor €309.

Ik maak gebruik van provider Ziggo. Ik heb Ziggo al gecontacteerd over de CI+ module. Volgens de medewerker van de technische afdeling zou het met dit model niet mogelijk zijn i.c.m. een Ziggo CI+ module. Hij zei wel dat het zou werken als ik mijn COAX kabel in een digitale ontvanger van Ziggo zou steken, en dan een HDMI van de digitale ontvanger naar mijn TV. Hij heeft dan ook de digitale ontvanger naar mij opgestuurd die ik binnenkort zal ontvangen.

Ben benieuwd dus!

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Helemaal top! :smiling-face: Blijkbaar heeft de Ziggo medewerker al het advies gegeven wat ik verder zou geven :smiling-face:

Veel plezier met je nieuwe TV! :smiling-face:
0 Likes