op 08-10-2024 02:56 PM
Doe ik een aankoop van een TV met een suroundspeaker op de site van Samsung met als optie betalen achteraf. Wordt op de samsung site gevraagd voor het saldo van mijn bank, waarbij men dit ook op mijn bankrekening wil inzien. Dus toestemming gegeven. Maar wat blijkt niets gekocht maar men kan nu wel mijn gegevens zien. Hierover een klacht ingediend via de chat maat tot nu toe nog geen antwoord
op 08-10-2024 03:29 PM
Hi @Members_tnk9Qhc, bedankt voor jouw bericht en welkom op de Community!
Heb je wel een bevestiging ontvangen? Jouw gegevens zullen nooit aan derden worden verstrekt en zullen niet gebruikt worden voor andere doeleinden. Jouw gegevens zijn dus veilig.
Op onze chat kan het soms erg druk zijn waardoor het langer duurt dan normaal, excuses!
Groetjes,
Daphne
op 09-10-2024 09:28 AM
Dat was juist het probleem, geen bevestiging maar jullie hadden wel het inzicht. Moment dat de bank de bevestiging terugkoppeld gaat klarna op jullie site niet verder loopt dan vast. Dit gebeurde op twee apparaten met twee verschillende accounts. En het ergste is dat je geen klacht kan indienen. En even over de chat, er is twee dagen niet op de chat gereageerd.
14-10-2024 04:24 PM - bewerkt 14-10-2024 04:33 PM
Hi @Members_tnk9Qhc, om te beginnen zou ik me geen zorgen maken maar bekijk eventueel deze pagina voor de nodige informatie: https://bit.ly/37NxsCA En sorry dat de reacties zowel hier als op de chat een tijdje op zich hebben laten wachten, het is zoals Daphne al aangaf vrij druk op het moment. In ieder geval, als er vragen zijn dan weet je ons te vinden en doen we uiteraard ons best je zo snel mogelijk te helpen. Succes!
Groeten,
Joey