op 06-03-2017 03:57 PM
Sinds ik de update 1165 op mijn 65KS8000 gedaan heb, kan ik geen files meer vinden op mijn Twonky media server die werkt via mijn Qnap Nas. In de bron-balk staat hij nog wel en hij is selecteerbaar, maar ik krijg de melding "Geen inhoud gevonden" als ik hem open.
Ga ik echter naar mijn andere Sammy 46D8000, dan werkt alles zoals het moet.
Wat moet ik doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 10-03-2017 01:11 PM
Ja en neen 🐵
Neen, Ik heb een reset gedaan en heb nog steeds geen toegang tot mijn twonky server.
Ja, door de reset uit te voeren, staat er nu "acces denied", dan maar even gaan googelen en .....
Ja, nu werkt hij weer.
Blijkbaar waren de settings van de twonky server van admin, naar guest veranderd.
Aangezien ik geen guest profiel gemaakt heb, werd deze geblokkeerd.
Nu het profiel op admin staat, kan ik weer alle files van de NAS streamen.
Dus dank u om mij op de juiste weg te zetten.
Heb nu wel bij de reset het volgende gezien: bij invoerapparaatbeheer, bt-toetsenbord kan je als taal "Nederlands" kiezen, en type toetsenbord kan je kiezen tussen "Nederland" en "Belgique", geen België te bespeuren.
op 02-05-2017 10:25 AM
Zoals Sam-Harris al voorstelde, denk ik dat het handig als er even iemand op afstand met je meekijkt via Remote Management. Zou je dat willen? Ik denk dat het het snelst gaat als je even contact opneemt via 088-9090100 en daar het verhaal uitlegt, je kunt noemen dat jou een RM is aangeraden
op 07-03-2017 04:46 PM
op 07-03-2017 06:40 PM
Lot,
Bedankt voor je antwoord. DLNA settings op de NAS staan goed. Anders had hij ook niet gewerkt op de D8000.
Ik kan twonky zien in de balk op de KS, dus hij ziet hem wel. Net nog de smart hub gereset maar haalt niets uit.
Plex ken ik en al getest, maar mijn nas kan de plex server niet draaien (te lichte cpu).
Moest Kodi nu werken op de TV dan was het pas feest 🐵
op 09-03-2017 01:14 PM
Hi,
Het wordt nooit echt duidelijk vermeld, maar eigenlijk is het de bedoeling om een TV altijd te resetten na een Firmware update. Als je geen problemen ondervindt na een FW update hoeft dat natuurlijk niet, maar in dit geval dus wel.
Ga dus naar Menu - Ondersteuning - Zelfdiagnose - Resetten, en reset de TV.
Wees er zeker van dat de TV en de NAS verbonden zijn met hetzelfde thuisnetwerk.
Werkt het hierna nog niet, neem contact op met het contact center van Samsung. Zij kunnen een Remote Management sessie voor je inplannen.
Mvg,
SH
op 10-03-2017 12:45 PM
op 10-03-2017 01:11 PM
Ja en neen 🐵
Neen, Ik heb een reset gedaan en heb nog steeds geen toegang tot mijn twonky server.
Ja, door de reset uit te voeren, staat er nu "acces denied", dan maar even gaan googelen en .....
Ja, nu werkt hij weer.
Blijkbaar waren de settings van de twonky server van admin, naar guest veranderd.
Aangezien ik geen guest profiel gemaakt heb, werd deze geblokkeerd.
Nu het profiel op admin staat, kan ik weer alle files van de NAS streamen.
Dus dank u om mij op de juiste weg te zetten.
Heb nu wel bij de reset het volgende gezien: bij invoerapparaatbeheer, bt-toetsenbord kan je als taal "Nederlands" kiezen, en type toetsenbord kan je kiezen tussen "Nederland" en "Belgique", geen België te bespeuren.
op 10-03-2017 01:20 PM
op 01-04-2017 10:52 AM
op 03-04-2017 04:10 PM
op 03-04-2017 06:39 PM
Sinds mijn vorig bericht nog niet moeten resetten. Zodra het zich opnieuw voor doet zal ik het hier melden.