Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Zwart scherm Samsung Galaxy tab a 10.5 2018

(Onderwerp aangemaakt op: 20-02-2019 12:01 AM)
41622 Weergaven
Kevinnnnn
First Poster
Opties

Beste gebruikers,

Sinds een paar uur geleden is mijn tablet naar zwart scherm gesprongen en krijg ik hem niet meer terug aan. Na van alles te proberen en verschillende knopjes in te drukken en veel te lezen over hetzelfde soort probleem bij de vorige versie is er nog steeds niks veranderd aan de huidige status van de tablet. Ik hoor wel geluid maar het scherm blijft zwart. Iemand hier toevallig ervaring mee?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Kun je volume omlaag en de uit/aan knop ingedrukt houden voor een langere periode (of wachten tot toestel leeg loopt), als het toestel trilt of iets laat zien kun je meteen loslaten.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
chrismol
First Poster
Opties

De boosdoener (de reden van het zwart worden van het scherm) is inderdaad het magneetje in de hoes of cover. Toen ik de tablet ging gebruiken zonder hoes/cover was het probleem over.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 Antwoorden
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Kun je volume omlaag en de uit/aan knop ingedrukt houden voor een langere periode (of wachten tot toestel leeg loopt), als het toestel trilt of iets laat zien kun je meteen loslaten.

---------
Signature-Note10
0 Likes
ESPA
First Poster
Opties

does not work to press vol down button and power button

any other solution?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

You could try a hard reset, but this will delete everything from your Tab. In case that doesn't work as well, you could visit a service center or use our Pick-up Service: https://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/ophaalservice/

rsz-846676
0 Likes
GerardHarkema
First Poster
Opties

Ik heb een vergelijkbaar probleem. Het scherm gaat regelmatig op zwart. Meestal als de camera, aan de niet scherm zijde, is bedekt door de flap van de hoes. Haal ik de flap weg dan springt hij weer aan. Erg lastig. Ik denk dat ik hem maar terug stuur.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Is het een cover waar het scherm automatisch mee uitgaat? Mogelijk activeert het magneetje aan de achterkant jouw tablet, zodat deze in de slaapstand gaat.

---------
Signature-Note10
GerardHarkema
First Poster
Opties

Er zit een "Just in Case Samsung Galaxy Tab A 10.5 Smart Tri-Fold Case" omheen met inderdaad een "autowake functie" functie. Ik kan de hoes nog ruilen voor een ander type, b.v. de "Samsung Galaxy Tab A 10,5'' Book Cover", deze schijnt orgineel van Samsung te zijn. Heb ik dan het probleem niet meer?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ik heb het verder nooit eerder vernomen, dus mogelijk is de cover die je nu gebruikt qua magneet iets té sterk. Ik ga er dus vanuit dat het niet gebeurt met onze cover.

---------
Signature-Note10
GerardHarkema
First Poster
Opties

Thanks,

Ik ga het proberen.

0 Likes
Houwelingm
First Poster
Opties