Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wifi issues Samsung TAB S5E

(Onderwerp aangemaakt op: 03-08-2020 03:56 PM)
947 Weergaven
Janitjoe
Explorer
Opties

Over de slechte wifi signaal bij landscape houden van de tablet hebben we het niet meer kan niet worden opgelost want ik kreeg m ongerepareerd retour van Samsung ondanks extra issue wat er bij kwam na de Android 10 upgrade. De patch die later kwam lost het niet op dus ze laten je gewoon zitten met een ondeugelijk apparaat.

12 Antwoorden
Berg80
Helping Hand
Opties

We hopen op een nieuwe patch. Tis niet anders..

0 Likes
BruceH
MegaStar
Opties

Hi @Janitjoe,

Ervaar je dit met verschillende Wi-Fi netwerken en alleen in landscape mode?

rsz-846676
0 Likes
Wilhelmina1963
Explorer
Opties

Lijkt op hetzelfde probleem als bij ons....

0 Likes
Janitjoe
Explorer
Opties

Vreemd dat je het vraagt ben al sinds 2019 met je aan het converseren en het heeft nog niet tot een oplossing geleid. Misschien dat het toch eens tijd gaat worden dat alle gebruikers die klachten ondervinden zich gaan bundelen en een verbond vormen om zo wel serieus genomen gaan worden.

0 Likes
Berg80
Helping Hand
Opties

😮

0 Likes
BruceH
MegaStar
Opties

Mijn laatste advies was om gebruik te maken van de Ophaalservice, hier heb je toen niet meer op gereageerd en vervolgens een nieuw topic aangemaakt met exact dezelfde vraag, zo komen we inderdaad niet verder 😉

rsz-846676
0 Likes
Janitjoe
Explorer
Opties

@BruceH  Heb ik ik ook gedaan hij is door Dynalogic opgehaald en ongerepareerd geretourneerd met melding niets aan de hand, Jeah right.

0 Likes
BruceH
MegaStar
Opties

Heb je daar het reparatienummer van?

rsz-846676
0 Likes
Janitjoe
Explorer
Opties

heb alleen nog de sms bericht van MyDynalogic, de papieren heb ik weggeflikkerd van boosheid.

Ordernummer: 127250645 zie ik staan en iRMADRSA16672557-SASmT720-R52M40CHP3T

0 Likes