Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wachtwoord tab a7 kwijt

(Onderwerp aangemaakt op: 28-10-2021 03:19 PM)
1682 Weergaven
rvanderven
Apprentice
Opties
Hoe kan ik een tab a7 resetten (factory)?
Mijn tante heeft op haar nieuwe tab a7 een wachtwoord gezet maar weet niet meer wat.
Apparaat is bekend via Google en Samsung maar kan via beide methodes de tablet niet resetten of unlocken.
Ook de bekende power en volume down en up werkt niet: google heeft schijnbaar dat recent heel strikt beveiligd. Tablet gaat niet eens uit.
Ik krijg ook na een aantal verkeerde inlogpogingen geen andere methode om in te loggen.
Hoe kan ik er voor zorgen dat ze de tablet weer kan gebruiken

0 Likes
6 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Via deze site https://findmymobile.samsung.com/
Kan er ingelogd worden op het samsung account en de tablet gereset worden.
rvanderven
Apprentice
Opties
Al geprobeerd maar werkt helaas niet omdat een bepaalde optie niet aanstaat op de tablet. Tablet wordt wel gevonden. Ik snap niet waarom dat niet standaard aanstaat : zo heb je helemaal niets aan findmymobile
0 Likes
Scotts20fe5g
Pioneer
Opties
Hallo, ik zou proberen om naar een samsung store te gaan of een anderen plek. Daar kunnen ze je helpen denk ik.
rvanderven
Apprentice
Opties

Een Samsung store zit helaas niet om de hoek. Probeer nu contact te leggen via whatsapp.

0 Likes
rvanderven
Apprentice
Opties
Helaas gaf de whatsapp support medewerker ook het advies om naar een van de support centers te gaan. Dat betekent dus een nieuwe tablet want dat kost me reiskosten en tijd en dat voor een tablet van 200 euro die ook nog eens van een ander is.
Ik heb beveiliging hoog in het vaandel staan maar geen enkele herstelmogelijkheid krijgen bij een foutief antwoord is adsurd.
Daarnaast het feit dat ik niet in het herstelmenu kan komen, kan er bij niet in.
Ook de findmymobile van samsung en google falen hier in.
0 Likes
rvanderven
Apprentice
Opties
Overigens iedereen bedankt voor het meedenken.
0 Likes