op 28-02-2020 01:12 PM
Tablet: Galaxy Tab A 2016 (10.1) Android 6.0
PC: Windows 10
Mijn USB kabel is stuk gegaan en ik kan met alle andere USB kabels (geen Samsung) die ik nog heb liggen geen verbinding meer maken met mijn pc (ik kan er wel mee opladen). Ik heb twee vragen.
1. Hoe kom ik aan de juiste USB kabel, welke moet ik hebben? Is iedere Samsung micro USB kabel dan een goede?
2. Hoe kan ik zonder USB verbinding maken met mijn tablet. Ik kom daar niet uit via internet en het meeste erover is uit 2013 en niet voor Windows 10. Ik ben een dag bezig geweest maar heb nog niet eens een tablet verbinding via pc-tablet-Wifi tot stand kunnen brengen. Ik heb thuis Ziggo internet en Ziggo WIFI dus moet het in principe gewoon kunnen. En dan is de vraag hoe zet je bestanden over? Nu moet ik via mijn SD disk bestanden overzetten (steeds er weer uit halen en in pc prikken en weer terugplaatsen) en dat evt weer overzetten op interne disk en dat is niet prettig werken als je wat muziek wilt toevoegen of wat dan ook.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 02-03-2020 02:17 PM
Ah, top. Stuur mij dan even een privébericht met jouw adres- en contactgegevens en daarbij het serienummer van de tablet.
Dan zorg ik ervoor dat er een nieuwe kabel jouw kant op komt!
op 28-02-2020 02:07 PM
op 28-02-2020 05:03 PM
Dank voor je snelle antwoord. De kabel daar ga ik eens naar kijken, dan ben ik makkelijk weer van het probleem af.
Ik ben geen liefhebber van Clouds maar heb het even uitgeprobeerd. Ik krijg er met alle gemak bv een map met muziek op maar de bedoeling was om die map op mijn interne schijf van mijn tablet te zetten bij mijn andere muziek en niet in een cloud laten leven. Ik heb niet gevonden hoe ik dat kan doen met een hele map, wel voor een selectie van alle mp3 afzonderlijk in die map. De downloadfunctie komt niet als optie voor bij de map zelf maar wel in de geopende map. Ik vind het wat omslachtig. Ik wil een map eruit kunnen halen in een keer. Het is niet helemaal wat ik hoopte maar het werkt wel, maar kost veel tijd. Dan toch liever die kabel.
op 02-03-2020 10:35 AM
op 02-03-2020 01:51 PM
Hi BruceH,
De aanschaf is van 28 augustus 2018.
op 02-03-2020 02:17 PM