Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

update van Android versie 4.1.2 op Samsung tablet GT-N8010 Wifi

(Onderwerp aangemaakt op: 10-05-2019 04:58 PM)
2885 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Kees1950
First Poster
Opties
Ik heb de tablet geruime tijd niet gebruikt en kom er nu achter dat diverse Apps niet werken omdat de Android versie ze niet ondersteund. Ik wil graag de meest recente Android versie die voor dit model tablet beschikbaar is, hoe ik deze kan downloaden en wat eventueel de kosten zijn.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Kees,

Helaas zal er geen nieuwere versie beschikbaar komen voor deze tablet uit 2012, omdat de verouderde hardware de nieuwste versies niet ondersteunt. 

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Kees,

Helaas zal er geen nieuwere versie beschikbaar komen voor deze tablet uit 2012, omdat de verouderde hardware de nieuwste versies niet ondersteunt. 

kevin-sig
MartinB68
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Ik  begrijp dus dat het apparaat de prullenbak in kan?

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Of het uitblijven van een nieuwe softwareversie het toestel rijp maakt voor de prullenbak is een conclusie die ik helemaal aan jou laat, @MartinB68, maar er gaat helaas geen nieuwe versie komen voor zulke oude toestellen. Dat is technisch echt niet haalbaar...

kevin-sig
0 Likes
mizovlie
First Poster
Opties

dat is lekker dan, dus je geeft een fortuin uit aan een Samsung Note tablet en dan kun je 'm na een paar jaar al in de prullenbak gooien? goed bezig Samsung, maar niet heus.

het geld groeit me niet op de rug! ik koop dus nooit meer een tablet, in ieder geval geen android en zeker niet van Samsung (telefoons van Samsung kocht ik al niet meer met al die apps die je niet gebruikt en niet kunt verwijderen

0 Likes