Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Targus Keyboard Tab S6 Lite met S notes

(Onderwerp aangemaakt op: 07-09-2021 04:16 PM)
593 Weergaven
Zegmaardeen
Apprentice
Opties
Hi!

Mijn keyboard wilt steeds wanneer ik een verkeerd geschreven woord wil vervangen met een juist gekozen spelling, het telkens vervangen met hoofdletters. Ik heb het al geprobeerd met andere taalinstellingen, Tab herstarten etc. Wat te doen?

image

Foto toegevoegd! 
0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

In welke app typ je? Heb je deze app al eens gereset?

Instellingen > apps > naam van app > opslag > gegevens wissen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Zegmaardeen
Apprentice
Opties
Ik hou het even aan Patrick! Voor nu lijkt het te werken! Hij gaf dit probleem in het midden van mijn college! Ik hoop dat hij het morgen beter doet! Thanks!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Mooi dat het nu werkt, als je morgen of overmorgen er zeker van bent dat dit de oplossing was zet het topic dan ook nog even op opgelost😁
Zegmaardeen
Apprentice
Opties
Thanks! Ik had nog een andere vraag, mocht je dat ook weten. Ik ben op zoek naar een app die meteen harvard, chicago en/of APA automatisch aanmaakt. Word op de computer kan dit via referenties maar ik kom er net achter dat de Word app het zelf helemaal niet kan.. Ik heb de Tab er speciaal voor gekocht als vervanging van mijn grote lompe laptop. Enig idee?
Thanks!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Misschien zou je duidelijk kunnen uitleggen wat je exact bedoeld.

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Zegmaardeen ,

Waarschijnlijk gaat het hier over: https://www.citethisforme.com/citation-generator/harvard
Zo'n app, mocht die überhaupt bestaan,  zul je niet in de Google Play Store terugvinden.
Je bent met een Tab van Samsung gebonden aan Android apps.
Misschien had je op je laptop meer kans gehad om iets bruikbaars te vinden..

signatureee
Groet, Dick

Zegmaardeen
Apprentice
Opties
Ik begin een beetje spijt te krijgen van het toetsen en deze aanschaf... Nu doet mijn fysieke toetsenbord steeds extra letters typen.. gegevens van Samsung toetsenbord al gewist, toetsenbord opnieuw verbonden en ook al toetsenbord instellingen gereset.. dit is wat ik zie Screenshot_20210908-113418_Samsung Notes.jpg
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Zegmaardeen ,

Waarschijnlijk blijft er een toets hangen. Je moet dit onder de garantie laten vallen.
Dit probleem moet je melden bij de leverancier, want daar loopt je garantie..

signatureee
Groet, Dick