Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tablet

(Onderwerp aangemaakt op: 13-11-2023 03:24 PM)
668 Weergaven
TJCM
Student
Opties

Ik wil graag het scherm van mijn Samsung Galaxy Tab S9 FE weergeven op een extra (computer) scherm.
Ik heb daartoe een hub/dockingstation aangeschaft maar krijg het niet voor elkaar. De muis en het toetsenbord werken prima maar het scherm niet. Wat doe ik niet goed?

0 Likes
30 Antwoorden
TJCM
Student
Opties
Hallo Martijn, vanmorgen een Samsung Dex kabel aangesloten maar ik krijg geen beeld op de monitor. Wat gaat er niet goed?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je de optie voor DeX ook ingeschakeld via het controle paneel? En wordt de Dex kabel ook herkent door je tablet? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
TJCM
Student
Opties
Hoe kan ik zien of de kabel herkent wordt?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dan zal je tablet hiervan ook een melding geven.  Heb je ook een originele Samsung kabel of is dit een imitatie? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
TJCM
Student
Opties
Ik zie alleen de melding dat het aangesloten apparaat (een monitor) via usb wordt opgeladen. En ja ik heb een originele Samsung dex kabel gekocht
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je ook de optie voor Dex ingeschakeld op het controlepaneel van je tablet? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
TJCM
Student
Opties
Ik heb bij "instellingen" Samsung Dex ingeschakeld
0 Likes
TJCM
Student
Opties
Mijn monitor geeft de melding geen video
0 Likes
TJCM
Student
Opties
Bij USB instellingen staat dat de USB wordt bediend door "het verbonden apparaat " de monitor dus. En ik kan niet omschakelen naar "dit apparaat"
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Misschien een domme vraag maar staat de monitor ook op de juiste bron? Wij hebben ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

0 Likes