Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tablet valt uit

(Onderwerp aangemaakt op: 13-03-2020 06:12 PM)
513 Weergaven
VIP-Peter
First Poster
Opties

Hallo. Ik ben in het bezit van een Samsung Tablet SM-T700 (8.5"), deze is nu bijna drie jaar oud. Al bijna driekwart jaar valt bij een stroomverbruik van 30 á 31% de stroom uit, ik zie een lichtflist over het scherm gaan en dan een zwart beeldscherm, opstarten lukt dan niet meer. Als ik haar aan de oplader zet, dan staat er de ene keer dan de stroom 0% of 1% is, maar ook vaak dat er nog wel 30% in zit, toch wil opstarten dan alleen al ze aan de oplader zit, bij 35% of meer start de tablet ook zonder oplader weer op. Er is onlangs een nieuwe batterij/cel in geplaatst want dat zou volgens de winkelier de oorzaak zijn. Maar nee, 't zelfde probleem rond de 30% blijft zich voordoen. Van 100% tot 30% geen vuiltje aan de lucht, daarna flits en zwart scherm en verplicht om haar weer op te laden tot 100%. Het internet/forums staan vol met deze klacht maar Samsung schijnt er geen oplossing voor te hebben ?????

Ik hoop via deze community wel een oplossing aangereikt te krijgen (en anders nooit meer iets van Samsung).

0 Likes
3 Antwoorden
BruceH
MegaStar
Opties

Hi @VIP-Peter,

Welkom op de Community!

Waar heb je de tablet precies laten repareren? En heb je hem al eens gereset?

rsz-846676
0 Likes
VIP-Peter1
First Poster
Opties

Hi BruceH

Ik heb er zelf een nieuwe originele SAMSUNG batterij ingezet.

Ik heb de telefoon etruggezet naar bde fabrieksinstellingen.

Niets van deze 'oplossing" heeft geholpen!

Groet, Peter

0 Likes
BruceH
MegaStar
Opties

Okay, dan bestaat de kans dat de batterij niet goed is vervangen. Je kunt er nog mee langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice. Hier komen dan wel kosten bij kijken.

Mocht je liever kijken naar een nieuwe tablet, dan kan ik je hierin vast tegemoet komen. Stuur even een privébericht!

rsz-846676
0 Likes