op 09-05-2020 06:54 PM
Bij elk gebruik verschijnt er dat oogje en valt de tablet uit. Dit gebeurd zelfs soms 5, 6 keer na mekaar. Het wordt erger en erger. Smart manager gebruiken en opkuisen helpt geen fluit.
Het opstarten duurt dan ook nog eens eindeloos lang. Met groen scherm. Wat is er aan de hand en wat kan ik er aan doen?
op 09-05-2020 11:29 PM
Hoi @Zeniail,
Dat oog icoontje is slim sluimeren; deze functie controleert of je nog naar het scherm kijkt en zet het scherm uit wanneer je dat niet meer doet.
Direct je hele tablet uitzetten is wel heel extreem en kan niet de bedoeling zijn. Dat duidt op een onderliggend probleem.
Ik weet niet welke tablet je hebt aangezien je dat niet gedeeld hebt en dus ook niet op welke versie je draait. Afhankelijk van je softwareversie kun je zoekfunctie gebruiken om naar Slim Sluimeren te zoeken of kijken onder Geavanceerde functies >> Bewegingen en gebaren, of Display, om Slim Sluimeren te vinden en deze functie uit te zetten.
Ook kan een instelling in je browser aanstaan, Slim scrollen/visuele feedback. Dit kun je in de instellingen van je browser uitzetten.
Ik kan echter niet garanderen dat dit het uitvallen van je tablet oplost, want dat horen beide functies niet te doen. Mogelijk valt hij uit hij het gebruik van de camera? Daar zijn deze functies namelijk van afhankelijk.
op 10-05-2020 04:09 PM
Slim sluimeren staat uit. Had ik al uitgezet na 2 weken maar hielp niet. Hij valt trouwens ook uit als ik er naar kijk. En wel of niet op internet maakt niet uit. Hij doet het iedere keer als ik hem gebruik. Heb foto van eigenschappen van tablet toegevoegd. Hopelijk weet jij raad. Alvast bedankt voor de hulp. Vr gr
op 11-05-2020 03:21 PM
Hi @Zeniail,
Heb je de tablet al eens gereset? Als hij steeds uitvalt, kan het aan de software, of aan de batterij liggen.
Maak dan wel een back-up van je gegevens met Smart Switch: https://bit.ly/3aAtDkO
04-03-2023 12:54 PM - bewerkt 04-03-2023 02:02 PM
op 06-03-2023 03:31 PM
Hi @marcootjes, goedemiddag.
Wat is het modelnummer van jouw tablet? En is deze verder ook helemaal up-2-date? En geldt dat ook voor de apps? Maak anders een foto hiervan een deel deze met ons, dan kijken we met je mee 😇
Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op.
Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Groeten,
Martijn
op 07-03-2023 06:17 PM
op 08-03-2023 02:57 PM
Hi @marcootjes, goedemiddag.
Heb je de tablet ook opgestart in de Veilige Modus? Wij hebben ook een mogelijkheid om op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Voor het maken van een schermafdruk, houd je de Volume omlaag toets gelijktijdig vast met de Aan/uit knop. De afbeelding wordt opgeslagen in je Galerij en deze kan je toevoegen aan een bericht.
Groeten,
Martijn