Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tablet S6 lite pen

(Onderwerp aangemaakt op: 16-12-2024 03:47 PM)
347 Weergaven
Jet07
Apprentice
Opties

Ik vraag me af of mijn pen wel goed werkt

Heb m nu bijna 2 weken en bij de eerste keer prima maar na de update lijkt hij wel minder zuiver en überhaupt minder goed te reageren.  De tip is erg beweeglijk maar lijkt de ene kant op beter te reageren dan de andere kant..dat lijkt me toch niet de bedoeling. Iemand een idee wat dit kan zijn? En vooral hoe kan ik dit oplossen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Jet07,

Ik lees in de ticket dat je de S-pen tips in goede orde hebt ontvangen. Dat is erg mooi om te lezen, ik wens je nog veel tekenplezier met de Tab S6! 

Je kan mij gerust weer een bericht sturen wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jet07,

Had je ook het scherm schoongemaakt? Zie ook de onderstaande link voor schoonmaakadvies. Je kan ons gerust weer een bericht sturen of het is gelukt en/of je nog andere vragen hebt.

https://bit.ly/41M2k42

Met groet,

Ajay

Community Manager
Jet07
Apprentice
Opties

Dit heeft nog niet het gewenste effect helaas 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Jet07,

Was je ook in de gelegenheid kom de tip van de S-pen te wisselen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Jet07
Apprentice
Opties

Ik heb geen extra pentip en weet niet hoe ik hier aan kom en hoe moet je deze die er nu in zit uit de pen halen? 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Jet07,

Kan je via een privébericht mij voorzien van jouw aankoopbewijs en foto van jouw S-pen? Ik kijk dan de mogelijkheden voor je na.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Jet07,

Ik lees in de ticket dat je de S-pen tips in goede orde hebt ontvangen. Dat is erg mooi om te lezen, ik wens je nog veel tekenplezier met de Tab S6! 

Je kan mij gerust weer een bericht sturen wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes