op 24-10-2025 02:41 PM - laatst bewerkt op 27-10-2025 11:30 AM door Ajay-A
Goedendag Ik heb een samsung tablet en mijn kleinzoon heeft deze een weekje gebruikt en nu zou ik hem willen terug zetten naar fabrieksinstelling doch ik ben op de tablet mijn gebruikers en inlog geheel kwijt en ik weet niet meer wat ik nu moet doen zonder, ik heb op google gezocht en dan zie ik staan dat ik de aan/uit knop en dan ook de volume knop moet indrukken . Nou ik kom niet bij een menu waar ik de fabrieks instelling kan verkrijgen . Heb op meerdere mogelijk heden gezocht maar ik kom er niet meer uit. Op mijn telefoon krijg ik wel steeds de melding dat ik mijn pasword moet resetten, maar niet helpt, ik zou graag deze melding van mijn telefoon verwijderen en dan ook mijn tablet weer naar fabriek te zetten
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-10-2025 07:31 PM
Goedenavond @wilger ,
Vervelend probleem ja. Je zou dan via Recovery een factory reset moeten doen. Je moet hierbij wel de kabel met een ander apparaat verbinden bijv pc of laptop of een tablet of telefoon.
Hier kun je uitgebreide uitleg vinden.
op 24-10-2025 07:31 PM
Goedenavond @wilger ,
Vervelend probleem ja. Je zou dan via Recovery een factory reset moeten doen. Je moet hierbij wel de kabel met een ander apparaat verbinden bijv pc of laptop of een tablet of telefoon.
Hier kun je uitgebreide uitleg vinden.
op 25-10-2025 01:40 PM
Ik wilde dus mijn tablet terug zetten naar fabrieksinstelling mijn telefoon hoeft niet per se
op 25-10-2025 01:57 PM
op 27-10-2025 11:31 AM
Bedankt voor jouw reactie @wilger,
Was je nog in de gelegenheid gekomen om het advies van Patrick op te volgen?
Met groet,
Ajay