Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tablet: inlog kwijt

(Onderwerp aangemaakt op: 24-10-2025 02:41 PM)
277 Weergaven
wilger
First Poster
Opties

Goedendag       Ik heb een samsung tablet  en mijn kleinzoon heeft deze een weekje gebruikt en nu zou ik hem willen terug zetten naar fabrieksinstelling doch ik ben op de  tablet mijn gebruikers en  inlog geheel kwijt en ik weet niet meer wat ik nu moet doen zonder,    ik heb op google gezocht en dan zie ik staan dat ik de aan/uit knop en dan ook de volume knop moet indrukken .    Nou ik kom niet bij een menu waar ik de fabrieks instelling kan verkrijgen .                         Heb op meerdere mogelijk heden gezocht maar ik kom er niet meer uit.     Op mijn telefoon krijg ik wel steeds de melding dat ik mijn pasword moet resetten,     maar niet helpt,     ik zou graag  deze melding van mijn telefoon verwijderen en dan ook mijn tablet weer naar fabriek te zetten

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @wilger ,

Vervelend probleem ja. Je zou dan via Recovery een factory reset moeten doen. Je moet hierbij wel de kabel met een ander apparaat verbinden bijv pc of laptop of een tablet of telefoon.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s25-s25-s25-ultra/veilige-modus-veilige-stand-op-je-samsu...

Hier kun je uitgebreide uitleg vinden.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @wilger ,

Vervelend probleem ja. Je zou dan via Recovery een factory reset moeten doen. Je moet hierbij wel de kabel met een ander apparaat verbinden bijv pc of laptop of een tablet of telefoon.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s25-s25-s25-ultra/veilige-modus-veilige-stand-op-je-samsu...

Hier kun je uitgebreide uitleg vinden.

wilger
First Poster
Opties

Ik wilde dus mijn tablet terug zetten naar fabrieksinstelling  mijn telefoon hoeft niet per se

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ja dat kan toch met de uitleg die ik stuurde.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie @wilger,

Was je nog in de gelegenheid gekomen om het advies van Patrick op te volgen?

Met groet,

Ajay

Community Manager