Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tablet cadeau bij aankoop van telefoon

(Onderwerp aangemaakt op: 26-10-2023 07:17 PM)
379 Weergaven
sjaan1981-
First Poster
Opties

Ik heb mijn mobiel abbonement afgesloten bij mobiel.nl ik zou een tab 8 cado krijgen mijn eigen elke keer geregistreerd en steeds word hij afgekeurd iemand aan de lijn gehad maar niet verder geholpen vandaag weer een email gekregen dat ik opnieuw moet registreren maar dat gaat niet ik heb hem op 12-10-2023 gekocht staat ook bij de actie van mobiel .nl gratis samsung tab a8 maar ik krijg geen respons b8j samsung aantal keren gebeld waardeloos dag tablet waar ik recht op had

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @sjaan1981- 

 

Nadat je je hebt geregistreerd via onze website ontvang je een deelnamebevestiging, heb je deze ook ontvangen? Wat is het registratienummer van jouw aanvraag? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

 

Groeten,

Martijn


 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedenavond Sjaan,

Wat is het registratienummer van je promotie? Dan kan er naar gekeken worden. Stuur ook eens een link van de promotie en je ean nummer dan kunnen we met je meekijken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
sjaan1981-
First Poster
Opties
Hoi ik heb 12 oktober een galaxy s 23 gekocht zou daar een samsung tab 8 bij krijgen elke keer de promotie ingevuld mar ik krijg steeds te horen verkeerd ingevuld ik heb de foto's geupload contract en aan koopbon en emei er bij gedaan maar steeds niet goed de actie loopt zo af dus kan ik mijn tablet vergeten paar keer gebeld word je ook niet wijzer van slechte servise
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @sjaan1981- 

 

Nadat je je hebt geregistreerd via onze website ontvang je een deelnamebevestiging, heb je deze ook ontvangen? Wat is het registratienummer van jouw aanvraag? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

 

Groeten,

Martijn


 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Hasan Enver
Student
Opties

Hallo, ik heb ook niks ontvangen terwijl ik de aanvraag heb ingediend.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @Hasan Enver, goedemiddag.

Nadat je je hebt geregistreerd via onze website ontvang je een deelnamebevestiging, heb je deze ook ontvangen?  Wij streven ernaar om de promotie binnen zes a negen weken na het indienen van een volledige en goedgekeurde registratie af te leveren. Vanwege het enorme succes van deze actie duurt het helaas iets langer voordat je aanvraag is beoordeeld. Wij doen ons uiterste best om de openstaande registraties zo snel mogelijk te beoordelen. Zodra het pakket gereed is voor verzending ontvang je per mail een Track & Trace code. Houd je e-mail dan ook goed in de gaten 😇 

Groeten,

Martijn







 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Joland
First Poster
Opties
Ik hen een deelname bevestiging ontvangen maar ook geen tablet ontvangen. Gebeld gehad en kreeg te horen dat ze niet meer leverbaar waren. Kon nu een promotie code krijgen en kreeg ik 5 tot 30 procent korting op een aankoop van Samsung. Hier niet mee akkoord gegaan zal deze week nog iets horen.
0 Likes