Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab S7 plus promotie

(Onderwerp aangemaakt op: 27-03-2021 12:48 PM)
783 Weergaven
lnoorman
Journeyman
Opties
Hoi,

Ik heb op 10 maart 2021 een tab S7 plus aangeschaft en gebruik gemaakt van de promo actie om een keyboard cover cadeau te krijgen. Binnen 2 weken zou ik horen of de gegevens goed zijn, maar ik heb hier nog niks van gehoord. In een standaard bericht kreeg ik een reactie dat het langer duurt, maar ik wil vooral weten of de gegevens gewoon kloppen. 

Het registratienummer is NLD3425287RCNWP
0 Likes
13 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Als je hier de het registratienummer doorgeeft, kan iemand van Samsung kijken wat de status is.
lnoorman
Journeyman
Opties
Bedankt voor de tip. Ik zal hem torvoegen
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
@MartijnK en @BruceH kunnen jullie eens kijken.
BruceH
MegaStar
Opties

Hi @lnoorman,

Ik heb het nagekeken en de registratie dient inderdaad nog gecontroleerd te worden. Het is erg druk en vanwege een eerdere storing, hebben we enige achterstand opgelopen. 

Je ontvangt vanzelf een bevestigingsmail zodra je deelname is nagekeken, houd dus je mailbox in de gaten 👍

rsz-846676
lnoorman
Journeyman
Opties
Bedankt voor het nakijken! Ik zie de mail vanzelf verschijnen.
JanT1802
Apprentice
Opties

Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Ontvang een Book Cover Keyboard t.w.v. maximaal €229,99 bij aankoop van een Galaxy Tab S7 of S7+” met registratienummer BEL3934915FQJQX is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen zes weken jouw EF-DT970te versturen naar het opgegeven adres.

Helaas heb ik ook nog geen cover ontvangen!!!!!!!

BruceH
MegaStar
Opties

Hi @JanT1802,

Ik kan je helaas nog geen duidelijke indicatie geven van wanneer je het pakketje kunt verwachten. Ik raad je aan om je mailbox (en spamfolder) in de gaten te houden. Zodra het pakketje is aangemeld bij PostNL, ontvang je een T&T code per mail.Tot die tijd wil ik nog even beroep doen op je geduld, al snap ik dat je graag wilt genieten van je Book Cover 😉

rsz-846676
WePle
First Poster
Opties

Hi Bruce, op 5 juni heb ik de aankoop van een Samsung tablet S7 geregistreerd. Deze werd op 16 juni goedgekeurd. Ondertussen ruim 6 weken verder en nog steeds geen nieuws van het beloofde toetsenbord... Kan je ons meer vertellen? 

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @WePle,

Welkom op de Community!

Ik kijk het graag voor je na. Wat is jouw registratienummer?

rsz-846676\