Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab S7+ Feedback

(Onderwerp aangemaakt op: 21-08-2020 10:47 PM)
3629 Weergaven
SjorsK
Maestro
Opties

Feedback Tab S7+

Allereerst, de Tab S7+ is een geweldige tablet en een goede aankoop geweest. Maar ik zou mezelf niet zijn als ik geen feedback zou hebben over dit (bijna) perfecte apparaat.

Gezien mijn laatste tablet de S2 en ik voor het grootste gedeelte alleen maar high-end Samsung telefoons gebruik zit ik natuurlijk vol met verwachtingen, die voor zo’n 95% volledig zijn waar gemaakt, maar er zijn wel wat verbeterpuntjes die nét wat beter zouden kunnen.

Hardware features

• NFC Ontbreekt, niet dat er veel andere bedrijven zijn die NFC in hun tablets aanbieden maar het zou wel een mooie unique selling points zijn, voor mijn telefoons gebruik ik NFC met grote regelmaat voor MFA (Multi Factor Authentication) via Ubikey, gezien dit niet werkte heb ik de key via een USB-C hub aangesloten maar dat werkte ook niet, oftewel MFA voor mijn password manager moest uit ☹ Hiermee is effectief mijn beveiliging een stuk lager. Dit is gezien MFA ook leuk voor de zakelijke markt :smiling-face: 
  • Ik wil een goede Haptic engine – Ik ben natuurlijk super verwent door mijn Note10+ en S20 Ultra, en deze hebben allemaal een geweldige haptic engine. Eerlijk gezegd kan ik deze niet in de Tab S7+ vinden. Dit is niet echt wat mooi klinkt op een specsheet maar het verhoogt de gebruikservaring weldergelijk :face-with-tears-of-joy:
  • De S-Pen is pen is wat mij betreft een tikje te autistisch als het gaat met laden, hij moet er precies met de punt naar een de camera, anders laad ie niet. Als dit andersom ook zou werken zou dit geweldig zijn.

Software features

• Als een echte control freak heb ik zitten te zoeken naar de feature om de resolutie aan te passen, zonder succes succes gezien de optie niet meer bestaat (in vergelijking met telefoons). Op zich geen probleem maar dan zou het wel fijn zijn om het in de handleiding te hebben staan (Hier kon ik ook niks vinden). Op zich vindt ik dit een typische gevalletje van less is more, maar met zo’n wijziging mag het wat mij betreft wel in de handleiding opgenomen worden.
  • Widget request: Ik zou het super tof vinden als ik een volume slider als widget kan toevoegen aan het homescherm :face-with-tears-of-joy: Voor telefoons vindt ik dit maar niks maar met tablets wil ik wel graag de volume kunnen aanpassen zonder aan de fysieke knoppen te zitten, ik ben wat lui 😊
  • Van 3 vingerafdrukken naar 4: De Tab S7+ kan maximaal 3 vingerafdrukken aan, wat bij mij tot frustratie leid gezien ik graag beide duimen en wijsvingers er in wil zetten. Als dit opgehoogd kan worden naar 4 ben ik helemaal happy (Hierdoor kan ik een aantal keer niet inloggen ☹ ). - Dit is voor mij een punt van frustratie
  • Homescherm: Het zou fijn als ik de icoontjes kleiner kan maken zodat er meer apps/widgets op het homescherm kunnen. 5x6 is prima voor telefoons maar voor tablets iets te weinig naar mijn smaak.
  • Samsung Gallery wilt niet syncen met onedrive - Tof dat het wordt aangeboden, minder tof dat ik het niet kan syncen met OneDrive for business 😅 Ach ja, ik backup het gewoon nu via de onedrive client maar dat is toch net wat minder perfect. 

Nogmaals, ik ben super tevreden 😀 Maar hopelijk kan de tablet met een updateje bijna helemaal perfect worden :winking-face:

18 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik las dat die een snapdragon 865+ heeft dat is wel echt een enorm verschil met de exynos 990😂 eindelijk een apparaat waar ze het goed hebben gedaan alleen beetje jammer dat het een tablet is en geen telefoon.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
SjorsK
Maestro
Opties

Ik kan niet klagen over de processor! :winking-face: Ben super tevreden daarmee! 

Nog wat extra feedback:

• Als ik het scherm ontwaak door er op te klikken zie ligt eerst het scherm voor een seconde helemaal op, dit is meer een schoonheidsfoutje en hier vergaat de wereld niet van. Maar is ook niet mooi. 
  • Updatebeleid: Ik zie dat er updates per kwartaal zijn, zelf vindt ik dat een S-Serie device onwaardig. (Zeker voor iets van deze prijs). Ik hoop dat dit maandelijks wordt. 
0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

Bedankt voor je opbouwende feedback, @SjorsK Wordt gewaardeerd! 

---------
Signature-S21-2
silent785
Apprentice
Opties

Ook jammer dat er geen enkele case of hoes beschikbaar is. Dan koop je zo'n duur toestel en kan je het niet eens beschermen.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@silent785  ik zie er anders genoeg op internet te koop.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
silent785
Apprentice
Opties

Bij Samsung, Coolblue en Bol is de officiële Bookcover er nog niet. De keyboard cover is er ook nog niet.

Bij de Galaxy Note 20 ultra waren er al direct cases van spigen enz beschikbaar.

Welke cases vind je dan terug? Is dat uit België/Nederland?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik zie hem nog niet op onze website staan inderdaad. Ik ga voor je navragen wanneer en of we deze binnenkort kunnen verwachten 👍

rsz-846676
0 Likes
Jack03
First Poster
Opties

Ik zit 3 weken te wachten op de bookcover, die ik er direct bij besteld had. Tot nu toe lijkt er geen enkele beweging te zijn in de leverdatum, ik heb nog geen bevestiging dat er verzonden wordt. Slechte zaak om een combi te bieden en dan niet te kunnen leveren

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Jack03,

Heb je voor mij een ordernummer? Dan kijk ik het graag voor je na 👍

rsz-846676
0 Likes