op 18-04-2020 12:45 PM
Net een gloednieuwe Tab S6 binnen, maar wat ik ook probeer, de sensor krijgt mijn vinger afdruk niet gescand, hij scant soms een paar keer, maar soms breekt hij ook gelijk al af, hij komt met de melding couldn't register your fingerprint.
soms zegt hij ook dat mijn vinger niet de hele sensor afdekt, maar het is mijn duim en die zit echt over de hele sensor heen, ik gebruik geen screencover of wat dan ook. Heb het ook van de zijkant of omgekeerd geprobeerd, zelfde resultaat.
Iemand suggesties?
op 18-04-2020 02:43 PM
Hoi @aneet,
Wat hinderlijk! Kun je de sensor testen via Samsung Members app? Dat kan onder Ondersteuning >> Interactieve controles >> Vingerafdrukken.
op 18-04-2020 11:58 PM
De test geeft normaal als resultaat, heb een keer of 30 geprobeerd maar werkt niet, heb daarna met wijsvinger geprobeerd en werkt meteen, maar dat werkt niet echt handig.
Enige wat ik kan verzinnen is dat hij het niet doet omdat ik een litteken in mijn duim heb?
op 19-04-2020 02:26 AM
@aneet schreef:
De test geeft normaal als resultaat, heb een keer of 30 geprobeerd maar werkt niet, heb daarna met wijsvinger geprobeerd en werkt meteen, maar dat werkt niet echt handig.
Enige wat ik kan verzinnen is dat hij het niet doet omdat ik een litteken in mijn duim heb?
heb hier sinds een tijdje ook problemen ermee .
Heeft altijd gewerkt. Laatste weken pakte hij me vinger steeds slechter. Rechter duim.
Dacht ik verwijder en registreer hem opnieuw. Maar wat ik ook doe en hoe ik me duim ook plaatst hij heeft er geen zin meer in.
Ook andere vingers pakt hij niet. Als als de procenten gaat lopen dan duurt het een eeuwigheid. En rond de 80% soms al eerder de melding KAN DE VINGER niet registreren,
Aangezien ik een ww app hebt en die open met een vinger is dit waardeloos. Aangezien het ww random is en 35 tekens
op 19-04-2020 02:55 PM
dag @aneet , @peterthegreat71
via google vind je hier toch wel wat klachten over.
Er zou een -security- patch zijn ergens in november die dit fingerprint probleem zou oplossen. Niet alleen van de s6 maar ook de samsung smartphones met fingerprint herkenning.
Voor sommige lostte dit het probleem op, voor andere niet en spijtig genoeg zie ik daarna geen meldingen meer dat samsung nog iets doet en de mensen geven het op.
Aan de moderators hier: kunnen jullie achterhalen of die patch ook in belgie/nederland is uitgerold en hoe je dit kan nazien?
op 19-04-2020 03:12 PM
tsja, het is dat de face unlock zo snel werkt, anders zou ik het een groter probleem vinden. Maar blijft feit dat je dik geld neer legt voor iets dat gewoon niet goed werkt...
op 21-04-2020 09:45 PM
nogmaals de vraag aan de moderators hier
Aan de moderators hier: kunnen jullie achterhalen of die security patch -november? -ook in belgie/nederland is uitgerold en hoe je dit kan nazien?
op 21-04-2020 10:18 PM
Ja precies dat. Ik hou elke dag mijn updates in de gaten. Bij losse apps en zeker ook van samsung zelf. Dus hij moet update zijn. Dit doe ik overigens niet alleen omdat ik dat normaal vind. Maar ik ben werkzaam bij een grootzakelijk provider en veiligheid is belangijk. Dus heb ik liever naast een wachtwoord de vingerprint dan gezichtsherkenning.
Hoop zeker dat ze er weer eens naar kijken. Ik vind de tab 6 een super goede tablet. En dan was ik toch een Ipad gebruiker
@apollo008 schreef:
dag @aneet , @peterthegreat71
via google vind je hier toch wel wat klachten over.
Er zou een -security- patch zijn ergens in november die dit fingerprint probleem zou oplossen. Niet alleen van de s6 maar ook de samsung smartphones met fingerprint herkenning.
Voor sommige lostte dit het probleem op, voor andere niet en spijtig genoeg zie ik daarna geen meldingen meer dat samsung nog iets doet en de mensen geven het op.
Aan de moderators hier: kunnen jullie achterhalen of die patch ook in belgie/nederland is uitgerold en hoe je dit kan nazien?
op 23-04-2020 12:08 PM
op 23-04-2020 06:56 PM
dag @BruceH , ok dat is goed nieuws!
Dus @aneet en @peterthegreat71 er is nog hoop dat het opgelost geraakt!
Afwchten op de security patch