Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab S2 (sm-t813) Bluetooth issue

(Onderwerp aangemaakt op: 02-08-2018 09:34 AM)
743 Weergaven
jonnie
Explorer
Opties

Mijn Tab S2 heeft bluetooth problemen. Ik kan met elke apparaat pairen, maar na gemiddeld zo'n 5 seconden upaired de tablet weer. Soms paired hij daarna ook weer automatisch. Soms moet je de koppeling weer tot stand brengen en nog vreemder soms zet de tablet de bluetooth connectie helemaal uit. Deze moet ik dan via de instellingen weer aan zetten.

Ik heb de bluetooth cache al geleegd. Tablet al terug gezet naar de factory default. Beide acties hebben niks opgelost. 

De tab draait op Android 7.0 Alle hulp is welkom. Ik weet het echt niet meer. 

0 Likes
4 Antwoorden
Talí
Helping Hand
Opties
Hi Jonnie,

Als je op de E-mail app klikt en dan je verschillende mails voor je hebt, zie je dan een klein pijltje onderaan waar staat: "Alle folders". Zo ja klik daar eens op dan zou je alle mail folders moeten zien.

Als dat niet lukt kan je dan een screenshot maken van wat je wel ziet en hier uploaden?

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.
0 Likes
jonnie
Explorer
Opties

Beste,

Oprecht dank voor uw snel en vriendelijk antwoord. Het klein pijltje met "Alle folders" heb ik niet gevonden maar niet te geloven bij het zoeken om een screenshot te maken heb ik zonder het te weten helemaal links terug de lijst opgeroepen met de lijst "postvak" concepten"verzondern" en meer die ik niet meer kon vinden. Is het mogelijk dat het voldoende is op een zekere manier op het scherm met de vinger te schuiven om die gegevens te verwijderen of juist op te roepen?? 

Nogmaals dank

Met vriendelijke groeten

Jonnie

0 Likes
Oplossing
Talí
Helping Hand
Opties
Hi Jonnie,

Ja dat klopt je kunt in de E-mail app (i) de rechter kant van het scherm naar links slepen om de inbox menu te zien of (ii) op de drie streepjes linksboven drukken om dat menu op te roepen.

Begrijp ik goed dat het je nu wel lukt?

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.
0 Likes
jonnie
Explorer
Opties

Beste Tali-K,

Ja, dank zij uw hulp lukt het nu. Alles in orde. Oprecht dank

Met vriendelijke groeten