Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab a8

(Onderwerp aangemaakt op: 26-06-2023 12:15 PM)
400 Weergaven
Foxi69
Pathfinder
Opties
Mijn moeder wil een samsung tab a8 kopen en nu lees je op sommige sites samsung tatab a8 2022 en sommige niet
Dit is heel verwarrend (verkooptrukje?)
Zijn toch allemaa vanl 2022 
Nu vraag ik mij af of er ook een samsung a9 komt want die update s zijn maar weinig meer va de a8 en das zonde van het geld

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kunt er prima nog jaren mee doen. Hij is eigenlijk van eind 2021. Het is ook een budget model dus updates zijn sowieso wat beperkter. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

De A 8.0 is van 2017 en de A8 is van 2022.  Wanneer de opvolger komt geen idee, volgende maand is er een event met een aantal nieuwe apparaten maar weet niet de opvolger daar ook bij zit. Sowieso een nieuwe Fold en Flip en waarschijnlijk een nieuwe Tab S. De tab A8 word geupdate tot mei 2023, hoogstwaarschijnlijk krijgt hij nog een tijdje security updates.

0 Likes
Foxi69
Pathfinder
Opties
Oke dankje . Dus maar geen A8 dan
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Waarom neem je geen Tab S8?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Foxi69
Pathfinder
Opties
Das gelijk meer dan 700 euro vind beetje te gek en dan nog 2 updates
0 Likes
Foxi69
Pathfinder
Opties
Dus de tab A8 is van 2022 en krijgt updates maar tot 2023 dus 1 jaar update android ? In 1 jaar zijn er dan 3 update s geweest? Vind allemaal wel onduidelijk . Hoe lang kun je er nog mee doen? Vraag ik me af inclusief beveiligings updates als je nu eentje koopt
0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kunt er prima nog jaren mee doen. Hij is eigenlijk van eind 2021. Het is ook een budget model dus updates zijn sowieso wat beperkter.