op 22-11-2019 01:31 PM
sinds augustus is mijn tablet 6 keer geweest ter reparatie ( zijn ze hem ook 2 mnd kwijt geweest omdat is naar de verkeerde persoon gegaan )
ideree keer befoofd Samsung van alles maar gebuurt niks .Vandaag is hij weer terug maar probleem met licht donker licht donker is noch steeds .
tablet heeft noch garantie tot eind december. Weet iemand hoe kan ik dat oplossen , dat is niet graapig meer
op 22-11-2019 01:40 PM
op 22-11-2019 01:46 PM
Ja de nr is iRMADRSA16329457
vorige week hebben ze van alles belofd en niks
op 22-11-2019 03:17 PM
Ik heb teruggekregen dat het probleem inderdaad niet gerepareerd is, omdat er geen probleem is geconstateerd.
Bedoel je misschien dat de schermhelderheid steeds wordt aangepast? Zou je eens kunnen kijken of onder Instellingen >> Display >> Aanpasbare helderheid aanstaat? Het kan zijn dat de instelling iets anders heet aanhankelijk van je softwareversie.
Zou je anders het probleem hier kunnen verduidelijken?
op 22-11-2019 03:24 PM
OK bedankt ik zou dat veranderen . Waaroom dan zetten ze dat onder coulanse kostenloos gerepareerd .Waaroom hebben dat niet gedaan .Software was van af augustus all 6 keer update
op 22-11-2019 03:39 PM
Vervelend om te lezen dat je al zo lang met dit probleem bezig bent. Ik werk zelf niet voor Samsung en kan dus niet zien wat er allemaal wel en niet al is gedaan, of waarom.
Hopelijk is hiermee je probleem nu voorgoed opgelost, maar laat het gerust weten als het probleem terugkomt. Dan kijken we weer verder!