Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab a 10.1 SM-T510 - Vindt geen Wi-Fi netwerken

(Onderwerp aangemaakt op: 07-09-2020 12:33 AM)
4584 Weergaven
weka1
Explorer
Opties

Als ik mijn tablet inschakel geeft hij geen internet verbinding aan terwijl deze wel aan staat. Als je bij de instellingen kijkt staat er geen enkele WiFi verbinding. Deze komen weer tevoorschijn als de WiFi uit en weer aangezet wordt. Is hier een oplossing voor?

30 Antwoorden
77Qweeny99
Pioneer
Opties
@weka1

Een reset, en stekkers even uit stopcontact, waarschijnlijk door de nieuwe 5G , daarna kijken voor update . Lukt dit niet je provider opbellen.
Succes

Qweeny Jane
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @weka1,

Welkom op de Community.

Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676
0 Likes
weka1
Explorer
Opties
Dank voor de reacties. Ik heb een reset gedaan en zal zien of dit wat gaat helpen. Zoals ik al aangaf is er geen enkel wifipunt zichtbaar van o.a. de buren. Normaal heb ik minimaal 5 punten in mijn bereik. Ik betwijfel dan ook of een reset afdoende is in deze, maar toch bedankt.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je zou na de reset direct een ander netwerk moeten zien. Zo niet, probeer het dan eens in de Veilige Modus; https://bit.ly/2JQrwvP

rsz-846676
0 Likes
weka1
Explorer
Opties
Inmiddels ben ik erachter gekomen dat het WiFi teken rechtsboven ook niet aanwezig is. Bij de instellingen staat WiFi wel aan, echter geen netwerken zichtbaar. Als ik de wifi uit en weer aan zet dan verschijnen de beschikbare netwerken.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je het ook in de Veilige Modus getest? Hier lees je hoe je je toestel kunt starten in de Veilige Modus: https://bit.ly/2JQrwvP

rsz-846676
0 Likes
DutchBird1984
Apprentice
Opties
Hier hetzelfde probleem, zowel op mijn tablet als die van mijn vader. Hij heeft ook dezelfde Tab. Lijkt te zijn gekomen na de laatste software update. Zojuist de netwerkinstellingen gereset, kijken of het nu opgelost is.
0 Likes
weka1
Explorer
Opties
Als ik hem in de veilige modus start gaat hij over in de vliegtuigstand. Schakel je dan over naar de normale modus blijft hij in vliegtuigstoel. Schiet er dus niets mee op; heb ook i.d.d. het idee dat het aan de laatste update.

Nu ik zo aan het typen ben vind ik het hoogst irritant dat er na een . geen hoofdletter komt, of staat het niet goed ingesteld. Ik heb deze tablet nog niet zo lang.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @DutchBird1984,

Hoe gaat het na de reset?

@weka1, dat is inderdaad een instelling. Schakel de instelling Automatische hoofdletters in 👍

rsz-846676
0 Likes