Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Systeem update Galaxy Tab A9+ :

(Onderwerp aangemaakt op: 02-08-2025 10:15 AM)
334 Weergaven
Lango
Apprentice
Opties
Deze update wil niet lukken want je moet deze proberen via smart switch en je computer maar mijn pc. is van Acer en niet van Samsung ! En via mijn Samsung S24+ in combinatie met Smart switch lukt niet ! 
Iemand suggesties a.u.b. ?
Alvast bedankt 🙂
0 Likes
6 Antwoorden
ayrtonvh
Samsung Members Star ★
Opties
Beste,

Je kan smart switch gewoon installeren op je computer maakt niet uit of dit nu van samsung is of niet. En wat is het probleem dan juist dat je de update niet kan uitvoeren ?

Mvg Ayrton
Lango
Apprentice
Opties
Hallo,
Bedankt voor je antwoord. Ik zal dat zeker proberen. Ik krijg telkens dezelfde " foutmelding " ( zie foto).
Prettig weekend nog. 👍8K0j5Iviid.jpg
0 Likes
ayrtonvh
Samsung Members Star ★
Opties
Beste,

Oké zou zeggen probeer het zeker eerst via de computer. Als dit niet lukt kan je paar dingen doen.

1. Je kan een hard reset uitvoeren dat is geluid omhoog geluid omlaag en dan volume omlaag plus aan en uit knop ingedrukt houden en dan voert de tablet een hard reset uit en gaat alles in het systeem herstarten.
2. Een volledige reset van je tablet maak een back up van je gegevens of van de belangrijke zaken dat kan je via smart switch op je tablet doen via de app kan je op een geheugen kaart zetten of iets van externe opslag.
3. Als de bovenstaande opties niet helpen raad ik je aan om langs een samsung expierence store te gaan en die kunnen nieuwe software op je tablet zetten.

Mvg
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ayrtonvh,

Ik help je ook graag! Was je nog in de gelegenheid gekomen om de stappen van ayrtonvh uit te proberen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Lango
Apprentice
Opties
Hallo,
Nu eerst je reactie gezien, maar via smart switch en pc lukt dit nog steeds niet ! Weet jij nog een andere methode mss. ?
Alvast bedankt.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Wanneer inderdaad een fabriekshersteling ook niet heeft geholpen raden we aan om te gaan naar 1 van onze Service Centers. Mijn collega kan daar persoonlijk jouw Tab A9+ nakijken en e.v. een Flash erop uitvoeren als het moet. We raden aan voordat je gaat een back-up te maken. Zie de onderstaande link voor de locaties en om een afspraak te maken. Je kan ons gerust laten weten of het lukt.

Service Centers: https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes