Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Synchroniseren S planner

(Onderwerp aangemaakt op: 09-11-2017 08:16 PM)
789 Weergaven
Marike
First Poster
Opties

Ik heb een Samsumg SM T-230 tablet en sinds kort een Samsung J3 (2016) smartphone. Op de tablet hield ik al al mijn afspraken bij op de S planner. Nu ik de smartphone heb, wil ik uiteraard de agenda's gesynchroniseerd hebben. Dit lukt niet. Ik heb toen op beide apparaten de google planner geïnstalleerd, maar ook die synchroniseren niet. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Ik ben een echte digibeet, dus als u oplossingen aandraagt in de trant van: zorg dat uw accounts gelijk zijn of iets dergelijks (ik heb al een beetje zitten zoeken op internet...), vertel er dan aub bij HOE ik dit check of wijzig. Iedereen die reageert: alvast bedankt!

0 Likes
3 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Marike, dit kan inderdaad, maar is soms wat lastig in te stellen. Ik ga eigenlijk, aangezien je aangeeft dat je een digibeet bent, gelijk een Smart Tutor afspraak voorstellen. Eén van mijn collega's zal je dan bellen en met een app jouw telefoon overnemen op afstand. Wij kunnen dan alles voor je instellen, dat scheelt jou een hoop werk. Lijkt je dit een goed idee? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Wow! Wat mooi dat zoiets kan! :smileyhappy:

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Zeker! Het is begrijpelijk dat sommige dingen op een toestel lastig zijn, gelukkig hebben wij daarom opties zoals Smart Tutor. Daarnaast hebben we ook Remote Managment om tv's over te nemen, dus dat is ook mogelijk. Nu nog wasmachines en dan zijn we er helemaal klaar voor :winking-face: 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes