4 weken geleden
Op de studio 100 tablet zie ik niks verschijnen van studio 100. Er staat niks op. Vindt ik wel heel jammer.
Opgelost! Ga naar oplossing.
3 weken geleden
Ik heb de bevestiging ontvangen dat het content is toegevoegd. Ga naar https://configure.samsungknox.com op jouw tablet en klik op 'First Enrollment'. Wanneer Studio 100 nog niet is toegevoegd moet je een fabrieksreset uitvoeren. Maak hiervoor wel eerst een back-up. Zie hiervoor de onderstaande link.
Je kan ons gerust laten weten of het is gelukt.
Met groet,
Ajay
3 weken geleden
Hallo @Members_PZyEObg,
Bedankt voor de gegegevens! Ik help je graag. Ik heb het doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Zodra ik de bevestiging heb ontvangen dan bericht ik je weer.
Bedankt voor jouw geduld.
Met groet,
Ajay
3 weken geleden
Ik heb de bevestiging ontvangen dat het content is toegevoegd. Ga naar https://configure.samsungknox.com op jouw tablet en klik op 'First Enrollment'. Wanneer Studio 100 nog niet is toegevoegd moet je een fabrieksreset uitvoeren. Maak hiervoor wel eerst een back-up. Zie hiervoor de onderstaande link.
Je kan ons gerust laten weten of het is gelukt.
Met groet,
Ajay
3 weken geleden
Dankuwel voor de hulp!! Het is gelukt!!
Mvg
Charline
3 weken geleden
3 weken geleden
Dag
Wij hebben vandaag de tablet ook aangekocht maar hebben geen toe gang tot de studio 100 versie. Kan u ons helpen? Dank u!
3 weken geleden
Ik heb vandaag ook de tablet geinstalleerd en geen studio 100 app.
3 weken geleden
Ik heb enkele dagen terug een Samsung A11 tablet gekocht, echter blijft het mij achter een licensiecode vragen. Ik heb al zoveel ingegeven, alle codes die ik kan vinden op de doos maar niets werkt?! GELDVERSPILLING!!!!
3 weken geleden
Hallo @Nouhaila98,
Ik heb jouw privebericht met jouw serienummer ontvangen. Het is voor jou aangevraagd. Zodra ik de bevestiging heb ontvangen neem ik weer contact met je op.
Bedankt voor jouw geduld.
Met groet,
Ajay
3 weken geleden
Ik help je ook graag @NathalieWouters,
Kan je mij voorzien van een privebericht met jouw registratienummer? Ik vraag het dan voor je aan bij de betreffende afdeling.
Met groet,
Ajay