Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Standaardbrowser op tablet

(Onderwerp aangemaakt op: 26-03-2023 03:22 PM)
177 Weergaven
Boontjes
Apprentice
Opties
Op mijn tablet Galaxy S7Fe ben ik quasi verplicht een standaardbrowser aan te duiden. Op mijn vorige tablet kon ik 'geen standaard' instellen zodat ik de browser kon kiezen naargelang de site of het soort inhoud. Dat was veel handiger.
Kan er iemand helpen om de standaard uit te schakelen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Meestal krijg je de eerste keer een popup onderin het scherm dat je kunt kiezen welke browser je wilt gebruiken. Als je deze popup terug wilt kun je gewoon een extra browser downloaden en installeren. Hierna kun je weer opnieuw kiezen. Verder kun je ook kijken bij instellingen > apps > standaard apps kiezen. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Meestal krijg je de eerste keer een popup onderin het scherm dat je kunt kiezen welke browser je wilt gebruiken. Als je deze popup terug wilt kun je gewoon een extra browser downloaden en installeren. Hierna kun je weer opnieuw kiezen. Verder kun je ook kijken bij instellingen > apps > standaard apps kiezen. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Boontjes
Apprentice
Opties
Dank, maar probleem is dat ik geen standaardapp wil kiezen. Ik heb verschillende browsers maar in instellingen ben ik verplicht er 1 aan te vinken. In vroegere Android versies kon men ook 'geen standaardapps' kiezen. Dit kan blijkbaar in 13 niet langer.
0 Likes