Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Soft Tips S-pen S6 lite

(Onderwerp aangemaakt op: 05-04-2024 12:10 AM)
462 Weergaven
Denvem
Explorer
Opties

Bij de S6 Lite blijken geen reserve punten/tips geleverd te zijn. Nu is de bestaande punt helaas gebroken en ben ik voor mijn dochter op zoek naar nieuwe Soft Tips.

Na veel zoeken merk ik dat de Soft Tips voor de S-pen niet los te koop zijn. Wel namaak, maar die schijnen snel te breken met het risico dat je pen daarna onbruikbaar is.

Wie kan mij helpen de originele samsung Soft Tips te vinden.

Wat ik al gelezen heb, is dat samsung reparatie punten ze niet los verkopen. En er is geen samsung servicepunt in de buurt.

Er moet toch een manier zijn om eraan te komen?

#S6Lite #S-Pen #spen 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Denvem
Explorer
Opties

Inmiddels toch geprobeerd via klantenservice. Als uitzondering sturen ze een tip op. Fijn om te horen en ben er blij mee.

Ik heb wel moeite ermee dat je na een jaar geen losse tips kunt bestellen. Dat recht zou je als consument wel moeten hebben. Dat is een verzoek die ik samsung graag mee wil geven.

Zeker bij een Tab zoals de S6 Light is dat wenselijk. Je staat er niet bij stil, maar daar zit maar één punt bij. Is die kapot, dan heb je niets aan je S-pen. Tenzij je dus voor namaak gaat. Maar die schijnen sneller te slijten en te breken. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
Denvem
Explorer
Opties

Inmiddels toch geprobeerd via klantenservice. Als uitzondering sturen ze een tip op. Fijn om te horen en ben er blij mee.

Ik heb wel moeite ermee dat je na een jaar geen losse tips kunt bestellen. Dat recht zou je als consument wel moeten hebben. Dat is een verzoek die ik samsung graag mee wil geven.

Zeker bij een Tab zoals de S6 Light is dat wenselijk. Je staat er niet bij stil, maar daar zit maar één punt bij. Is die kapot, dan heb je niets aan je S-pen. Tenzij je dus voor namaak gaat. Maar die schijnen sneller te slijten en te breken. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen en bedankt voor jouw feedback @Denvem,

Ik hoop dat je de tips snel ontvangt, 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes