Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Skype op Galaxy Tab S6 tablet

(Onderwerp aangemaakt op: 12-06-2020 02:08 PM)
612 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Ron54
First Poster
Opties

Bij skypen via mijn recente Galaxy Tab S6 hoort de correspondent mij duidelijk, maar is het geluid aan mijn kant heel zwak. Wanneer ik in Skype de Echo/Sound Test Service uitvoer, verschijnt onderaan in beeld "Luidspreker uit". In tegenstelling tot PC en Smartphone krijg ik op de tablet de luidspreker niet aan. Kan iemand helpen? Dank u!

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Ron54,

Welkom op de Communtiy.

Als ik het goed begrijp, ligt het aan de luidspreker van jouw Tab S6. Werken andere geluiden, zoals het afspelen van muziek wel?

rsz-846676
0 Likes
Ron54
First Poster
Opties

Bij het skypen via mij Tab 6 wordt de luidspreker inderdaag uitgeschakeld. Bij het afspelen van YouTube-video's of bij andere app's als Jitsi Meet werkt de luidspreker wel.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je Skype simpelweg al eens opnieuw geïnstalleerd? Als het niet mer andere apps voorkomt, lijkt het echt aan de app te liggen.

rsz-846676
0 Likes
Ron54
First Poster
Opties

Ik heb Skype reeds verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Werkt het daarna wel? Kijk anders eens bij Instellingen -> Apps ->> Skype  -> Opslag -> Gegevens wissen. Ga een stap terug en tik op geforceerd stoppen. 

Herstart je tablet dan eens en test even hoe het dan gaat.

Ik hoor het graag!

rsz-846676
0 Likes
Ron54
First Poster
Opties

Spijtig, maar uw voorstel lost het probleem niet op.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Jammer! Als het met andere apps wel goed gaat, moet het in de  instellingen van de app zitten. Wellicht dat een Hulp op Afstand sessie een idee is? https://bit.ly/2OhhbuU

rsz-846676
0 Likes