Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm barst galaxy book 3 pro

(Onderwerp aangemaakt op: 18-10-2023 10:01 AM)
458 Weergaven
Members_jam5PZ7
First Poster
Opties

Goeiendag

Ik heb 2 weken terug de samsung galaxy book 3 pro besteld. Plotseling zit er een barst in me scherm, vanzelf gebeurd, de laptop heeft geen valschade. Op internet zijn talloze klachten van mensen met precies hetzelfde probleem, het is een bekend probleem bij jullie. Kunnen jullie hier garantie voor geven

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Hiervoor zul je of een afspraak moeten maken bij een servicepunt of het apparaat aanmelden voor reparatie > https://bit.ly/2jwV3SJ 

Een monteur zal hier naar moeten kijken om te beoordelen of het wel of niet onder de garantie valt
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Hiervoor zul je of een afspraak moeten maken bij een servicepunt of het apparaat aanmelden voor reparatie > https://bit.ly/2jwV3SJ 

Een monteur zal hier naar moeten kijken om te beoordelen of het wel of niet onder de garantie valt
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Mark174
Journeyman
Opties

Goedendag Jam,

Bij mij is hetzelfde gebeurd. 
De eerste keer een schermbarst vanuit het niets. 
Deze laten repareren door Samsung en moest de reparatie zelf betalen bijna €600,-
Nu ong. 6mnd na de reparatie weer hetzelfde gebeurd. 
Het scherm is weer gebarsten, zonder enige aanleiding. 
S'avonds weggezet in de kast en s'ochtends gepakt en bleek er een scheur in te zitten. 
Dit gemeld bij Samsung en gaven aan dit nog nooit gehoord te hebben en dat dit door ons is veroorzaakt en de rep. zelf betaald moet worden. Dus binnen een half jaar €1200 schade. 
Succes met je reparatie en ik heb er helaas geen goed woord voor over. 
Dit is echt een slecht product van Samsung.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Mark174,

Bedankt voor jouw bericht.  Heb je nog toevallig nog foto's van de schade? Zo ja, dan maak ik een ticket aan voor onze escalatieafdeling zodat ze het verder kunnen onderzoeken.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Mark174
Journeyman
Opties

WhatsApp Image 2024-02-26 at 23.12.52 (2).jpegWhatsApp Image 2024-02-26 at 23.12.52 (1).jpegWhatsApp Image 2024-02-26 at 23.12.53.jpegWhatsApp Image 2024-02-26 at 23.12.50.jpegWhatsApp Image 2024-02-26 at 23.12.50 (1).jpegWhatsApp Image 2024-02-26 at 23.12.51.jpegWhatsApp Image 2024-02-26 at 23.12.52.jpeg

0 Likes
Mark174
Journeyman
Opties

Hallo ,

Jij bent de eerste die naar foto's vraagt. Wat mij betreft mogen jullie schokmetingen en valschade enz. controleren op deze laptop. Ik ben benieuwd wat er uit deze escalatie gaat komen.  De ticket die jullie al eerder hebben aangemaakt is MX-8957.
Ik hoop dat ik nu eindelijk serieus genomen wordt door Samsung. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de foto's Mark174,

Ik heb een ticket aangemaakt voor onze escalatieafdeling. Ze nemen binnen een paar dagen contact met jou op. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Eerensfotografie
First Poster
Opties

Bij mij in elk geval niet....
Of je nou een klacht in dient of niet. Denk dat we kunnen fluiten naar een oplossing.

Weggegooid geld + nog extra kosten om een (NIET SAMSUNG) laptop weer aan te schaffen

0 Likes
Members_iq2c6lA
Student
Opties

Ik heb precies het zelfde,  zit gewoon te werken en plotseling een barst over het hele scherm,  niet gevallen niets gebeurd,  snapte er niets van.  nu moet ik weer naar Samsung, kost weer veel tijd. 

0 Likes
Members_iq2c6lA
Student
Opties

Ajay -A  ik heb dus precies het zelfde,  ben aan het werk en plots zit er een barst in het scherm, er is niets gebeurd. plostseling, heeft dit te maken met het feit dat het de eerste serie van book 3 ultra pro was ? 

0 Likes