Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung tab a9 - Studio 100

(Onderwerp aangemaakt op: 27-11-2024 08:05 PM)
112 Weergaven
JoostN
First Poster
Opties
Studio 100 ontbreekt op de aangekochte galaxy tab a9
0 Likes
10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedenavond @JoostN
Hiervoor moet je even een privébericht sturen naar @Ajay-A met de onderstaande gegevens:
Typenummer:
Serienummer:
Softwareversie:
Hij zal dit doorzetten naar de juiste afdeling welke het studio 100 pakket zullen koppelen aan je serienummer.
Als dat gedaan is zul je na een fabrieksherstel Studio 100 hebben.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JoostN.

Ik heb jouw privébericht ontvangen. Ik stuur het intern door van het aanmelden van de studio 100. Wanneer het is gebeurt stuur ik je weer een bericht.

Met groet,

Ajay

Members_EsDZM3S
First Poster
Opties

Beste Ajay bij ons werkt het ook niet en al van alles geprobeerd 

Mvg Stijn 

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_EsDZM3S,

Bedankt voor jouw privébericht met jouw serienummer. Ik heb een bericht gestuurd naar de betreffende afdeling. Zodra ze bevestiging dat het is toegevoegd neem ik weer contact met je op.

Met groet,

Ajay

0 Likes
Vic0502
Student
Opties

Beste Ajay,

bij ons werkt het ook niet. En al meerdere keren geprobeerd. Ik heb jouw een privébericht gestuurd met de gegevens. 

Mvg Victoria

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Vic0502,

Bedankt voor jouw bericht en privébericht. Ik heb het doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Wanneer ik de bevestiging ontvang neem ik weer cotnact met je op.

Met groet,

Ajay

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Vic0502,

Ik heb net de bevestiging ontvangen dat Studio 100 is toegevoegd aan jouw tablet, Om dit te ontvangen ga naar https://bit.ly/3MvrAEp en klik vervolgens op 'Eerste inschrijving'. Als hierdoor de studio 100-inhoud niet is toegevoegd, moeten kan je een fabrieksreset uitvoeren (na het maken van een back-up). 

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_EsDZM3S,

Ik heb net voor jou ook de bevestiging ontvangen dat Studio 100 is toegevoegd aan jouw tablet, Om dit te ontvangen ga naar https://bit.ly/3MvrAEp en klik vervolgens op 'Eerste inschrijving'. Als hierdoor de studio 100-inhoud niet is toegevoegd, moeten kan je een fabrieksreset uitvoeren (na het maken van een back-up). 

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

0 Likes
Oplossing
Vic0502
Student
Opties

Hallo @Ajay-A 

@het is voor ons in orde.

hartelijk bedankt voor de goede service.

mvg,