Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung tab a

(Onderwerp aangemaakt op: 12-08-2018 03:19 PM)
656 Weergaven
Stuffie
Student
Opties

Wij hebben vorige jaar een tablet limid edition van frozen gekocht van Samsung. Tis nu al e paar maanden dat we geluid hebben maar er is niets van beeld. Er zit niets van krassen of barsten in of scherm kapot alles in nog netjes. Zou hij nog onder garantie vallen we hebben hem bij Krefel gekocht. 

0 Likes
4 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Stuffie,

Weet je zeker dat het gaat om een Tab2? De Tab 2 is namelijk een tablet uit 2012 en wordt sinds eind 2014 niet meer via de reguliere verkoopkanalen verkocht. Als het om een Tab2 gaat, dan is het mogelijk een refurbished model; wat inhoudt dat er iets mis mee was, hij zo goed als mogelijk is opgelapt en weer is verkocht. Het kan zijn dat er daar toch iets mis mee is gegaan waardoor hij nu snel oververhit. Je zou in dat geval contact kunnen opnemen met de verkoper.

Maar om zeker te zijn dat het gaat om een Tab2 en niet een ander model dat er op lijkt, zou ik je modelcode mogen? Deze vind je onder andere onder Instellingen >> Toestel-info.

kevin-sig
0 Likes
Stuffie
Student
Opties

Sorry was de S tussen Tab en 2 vergeten. (Soms blond) Het is een SM-T813 

Bij voorbaat dank voor je antwoord.

Caroline

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Caroline,

Sorry voor mijn late reactie!

Heb je nog steeds last van oververhitting op je tablet nu het was is afgekoeld? Dan kan ik je aanraden om een servicepunt te bezoeken of je tablet aan te melden voor de ophaalservice. Dit is namelijk zeker niet de bedoeling bij zo'n nieuwe tablet!

kevin-sig
Tim
GrandMaster
Opties

@Stuffie heb je de reactie van @KevinW nog gezien? Kun je er wat mee?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes