Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Notes - selecties van handgeschreven tekst met S-Pen

(Onderwerp aangemaakt op: 20-08-2020 12:25 PM)
594 Weergaven
SFBro
First Poster
Opties
Ik werk alleen met handgeschreven notities, dat werkt voor mij intuïtiever en het is de reden waarom ik een Galaxy Tab met S-Pen heb aangeschaft. Maar het bewerken en selecteren van handgeschreven notities vind ik lastig.

- Hoe kan ik zorgen dat ik selecties maak waar in één keer alle handgeschreven tekst bij is opgenomen? Ik merk dat tekst op de rand van de getekende selectie vaak niet wordt meegenomen in de uiteindelijke selectie. Ik moet soms wel 4× de selectie opnieuw tekenen om alles mee te krijgen. Probleem hierbij is ook dat de selectietool niet actief is buiten het tekengebied, maar de rand van dat gebied is niet goed te zien en daarbij zit sommige tekst op de rand, deze moet je ook kunnen selecteren.

- Hoe kan ik een bestaande selectie van handgeschreven tekst uitbreiden? Als ik de cirkeltjes op de hoekpunten versleep wordt de selectie vergroot/ verkleind, als ik de randen van de selectie probeer te verslepen wordt de selectie verplaatst. Ik kan geen optie vinden in het contextmenu om de selectie aan te passen. Het zou toch moeten kunnen lijkt me, voor gewone tekst is deze functionaliteit er wel. Dit kan ook helpen om het vorige probleem te omzeilen.

- Hoe kan ik langere stukken handgeschreven tekst selecteren? Als ik de selectie teken kan ik niet tegelijk het scherm scrollen en en is kennelijk geen autoscroll functie bij het maken van een selectie... Nu moet ik elke keer losse kleine selecties maken, wat onnodig veel tijd kost,

Tips zijn zeer welkom!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @SFBro,

Welkom op de Community.

Meer dan 'het is nu niet mogelijk' kan ik er ook niet van maken. Een optie voor alles selecteren of selectie uitbreiden vind ik wel een goede suggestie!

En verder geen idee wat je precies bedoelt met 'aan de randen pakt hij de tekst niet', daar ben ik nooit tegenaan gelopen en gebruik die functie ook best vaak. Neem het scherm anders eens op met de screenrecorder, dan kijk ik even mee.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @SFBro,

Welkom op de Community.

Meer dan 'het is nu niet mogelijk' kan ik er ook niet van maken. Een optie voor alles selecteren of selectie uitbreiden vind ik wel een goede suggestie!

En verder geen idee wat je precies bedoelt met 'aan de randen pakt hij de tekst niet', daar ben ik nooit tegenaan gelopen en gebruik die functie ook best vaak. Neem het scherm anders eens op met de screenrecorder, dan kijk ik even mee.

rsz-846676
0 Likes