13-02-2025 09:28 PM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Hallo. Kan iemand mij helpen ik heb een samsung galaxy tab a8. Maar ik ben de toegangs code vergeten. Is er een mogelijkheid om deze te open zonder deze code?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
1 Rozwiązanie
Zaakceptowane rozwiązania
17-02-2025 02:20 PM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
Hallo @Members_HrQscsY,
Bedankt voor jouw bericht. Het is zuur om te lezen dat je geen toegang meer hebt tot jouw Tab. Ik help je graag verder. De enige manier om weer toegang te krijgen is om een fabrieksherstelling erop uit te voeren via de Recovery menu. Jouw Tab A8 wordt dan wel helemaal gewist. Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe date/factory reset''. Na het wissen kies daarna voor 'Reboot systeem now'.
Je kan ons gerust laten weten of het is gelukt.
Met groet,
Ajay
17-02-2025 02:20 PM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
Hallo @Members_HrQscsY,
Bedankt voor jouw bericht. Het is zuur om te lezen dat je geen toegang meer hebt tot jouw Tab. Ik help je graag verder. De enige manier om weer toegang te krijgen is om een fabrieksherstelling erop uit te voeren via de Recovery menu. Jouw Tab A8 wordt dan wel helemaal gewist. Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe date/factory reset''. Na het wissen kies daarna voor 'Reboot systeem now'.
Je kan ons gerust laten weten of het is gelukt.
Met groet,
Ajay