op 08-07-2019 01:10 AM
Starte niet op, hard reset geprobeerd (home button, volume up, on/off button) werkte niet.
Binnen gedaan bij hersteller, deze heeft deze aangesloten aan de pc (met prog van Samsung zelf, ik dacht genaamd sky...?) Toen deze aangesloten was, de hard reset nog eens geprobeerd starte weer op... Heeft toen nog een hele dag dienst gedaan. Ik schakelde hem uit om op te laden. De volgende dag weer geen reactie.weer naar dezelfde hersteller deze heeft deze weer aangesloten, hard reset en starte weer op. De hersteller zei dat er hardwarematig niks aan was volgens hem(?) Hij raadt aan van de tab niet uit te schakelen voor het op laden. Weer een hele dag geen problemen. Savonds plugde ik hem aan voor op te laden (zonder uit te schakelen), de dag nadien weer een zwart scherm en geen reactie...
Iemand hier een verklaring voor of oplossing?
Waarom reageert de hardreset bij mij niet en als de tab aangesloten is op het prog wel?
Weet iemand op welk prog ik bezig ben? Zelf al eens online gezocht maar vind deze niet
Dank voor de hulp/info
op 09-07-2019 09:19 AM
op 10-07-2019 07:41 PM
op 11-07-2019 02:28 PM
Je kunt hem altijd eens bij een servicepunt van ons langs brengen of gebruik maken van onze Ophaalservice, mocht je nog steeds issues ervaren: https://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/ophaalservice/