Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy Tab A 10.1 knoppen werken niet na opladen

(Onderwerp aangemaakt op: 10-12-2017 12:21 AM)
1734 Weergaven
Koningkie
Student
Opties

Om de een of andere reden werken de knoppen recent, home en back niet meer als ik het apparaat aan de lader heb gedaan. Of ik hem nu helemaal vol laadt of maar eventjes, als ik dat heb gedaan, dan werken de knoppen niet meer. Daarom moet ik hem opnieuw opstarten. Heel vervelend. Ik heb het apparaat al eens soft gereset en het cache ge-wiped, maar dat helpt niet. Wat staat mij te doen? Met een harde reset ben ik volgens mij ook al mijn apps en data kwijt en dat wil ik liever niet. Bedankt.

0 Likes
8 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Koningkie,

welkom op de Community!

Dat is apart en de eerste keer dat ik zoiets hoor, hoe heb je de soft-reset precies gedaan? Kun je hem eens in de veilige modus opstarten? 

Ervaar je dan nog steeds hetzelfde probleem?

rsz-846676
Koningkie
Student
Opties

Beste Bruce, sorry voor de late reactie. Bedankt voor je goeie tip, want daardoor is het probleem opgelost! In veilige modus had ik het probleem niet, en toen ik het apparaat daarna in gewone modus opstartte, deed hij het opeens ook prima.  Ik begrijp er niets van, want ik heb verschillende dingen geprobeerd, zoals een soft reset en het  cache wipen, maar dat werkte niet. Als jij de verklaring weet, dan hoor ik het graag. Fijne dag!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik denk dat ik het wel weet.. @Koningkie

rsz-846676
0 Likes
Koningkie
Student
Opties

Beste Bruce, het werkte, maar nu niet meer. Nadat ik de tablet weer een tijdje had weggelegd, bleek dat hij toch weer hetzelfde probleem vertoonde, dat de knoppen onder niet meer werken. Het enige verschil is dat hij nu tijdens het opbergen niet eens aan de lader is geweest, maar dat ik hem alleen een tijdje heb weggelegd. In de tussentijd heeft het apparaat wel zelf enige updates gedaan. Ik hoop dat je me weer kunt helpen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Lijkt me dan softwarematig. Kun je eens dit invoeren bij de calculator: (+30012012732+ tik dan in *#0*# en kies voor 'Sub key' werken ze daar wel?

rsz-846676
0 Likes
Koningkie
Student
Opties

Bedankt. Ik ga het proberen, maar dat lukt niet. Ik krijg het niet voor elkaar om het probleem te reproduceren. Als ik het apparaat nu aan de lader leg en weer ontkoppel, werken de knoppen daarna gewoon wel. Maar ik weet zeker dat het niet opgelost is, want gister had ik het weer. Ik probeer je oplossing als het weer gebeurt en hou je op de hoogte.

0 Likes
Koningkie
Student
Opties

Toen ik het apparaat net van de lader haalde, werkten de knoppen weer niet. Ik wilde jouw oplossing met de calculator proberen, maar dat ging niet, omdat ik vast zat in een app, aangezien de knoppen niet werkten. Maar toen zette je opmerking dat het probleem softwarematig moet me aan het denken. Ik heb alle apps stuk voor stuk geforceerd gesloten om te kijken of de knoppen weer werkten, en toen bleek dat ze weer werkten toen ik de app 'Voice Access' van Google uitschakelde, versie 2.0.1 (beta). Het lijkt erop dat het daar aan ligt. Ik laat het weten als het toch niet de oplossing is.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan! Teamwork. 😎

Hopelijk is het probleem nu de wereld uit.

rsz-846676
0 Likes