Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S pen tip vervangen na 3 weken

(Onderwerp aangemaakt op: 17-09-2021 02:21 PM)
786 Weergaven
hphm
First Poster
Opties

Op 29-8 heb ik een Samsung Galaxy Tab S7 Plus aangeschaft in verband met mijn studie en deze is geleverd op 31-8. Nu nog geen 3 weken!! later merk ik dat bij het maken van notities de pen niet meer met precisie reageert waardoor ik niet netjes aantekeningen kan maken. Dit is erg vervelend, want ik heb juist de tablet aangeschaft omdat ik niet met schriften wil rondlopen waarbij ik aantekeningen vervolgens kwijt raak. Ik heb rondgekeken maar kan nergens vinden waar ik pen tips kan kopen om deze te vervangen. Zijn er toevallig meer mensen met dit probleem en heb je hiervoor een oplossing gevonden? Gelieve wel originele producten, de pen tips van AliExpress heb ik al voorbij zien komen.

Ik vind het nogal overdreven om een gehele nieuwe pen te moeten kopen à €60,-. Dit is erg veel geld voor mij als moeder en student zijnde gezien de tablet zelf mij ook al een fortuin heeft gekost.

Alvast bedankt voor het lezen.

2 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hi @hphm,

Dat zou inderdaad nogal overdreven zijn :winking-face:

Omdat dit valt onder de accessoires van de tablet, zou je via de klantenservice nieuwe moeten kunnen 'bestellen' onder de garantie. Vroeger werden de vervangers meegeleverd, maar omdat heel veel mensen ze nooit blijken te vervangen, gebeurt dat niet langer om 'de grote afvalhoop' terug te dringen :winking-face:

kevin-sig
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @hphm,

Ben je er reeds uitgekomen met onze klantenservice?

Houd ons op de hoogte!

rsz-846676\
0 Likes