Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Raw bestanden bewerken op Tab S9 FE

(Onderwerp aangemaakt op: 4 weken geleden)
227 Weergaven
Leen52
Journeyman
Opties
Ik fotografeer graag met mijn Galaxy A53 maar ook heel vaak met mijn Nikon camera. Als ik in Raw fotografeer levert dat NEF bestanden op. Kan ik die op mijn Tab S9 FE openen en bewerken? Of kan ik beter een andere editor downloaden?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dit is wel mogelijk maar niet handig omdat je dan functionaliteiten mist. Je kunt het beter met Lightroom doen op je tablet.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dit is wel mogelijk maar niet handig omdat je dan functionaliteiten mist. Je kunt het beter met Lightroom doen op je tablet.
Leen52
Journeyman
Opties
Dank je wel. LR heb ik ook maar om Raw bestanden te bewerken is dan een abonnement nodig. Het overwegen zeker waard als het verschil met de Samsung editor groot genoeg is. Voor het bewerken van de foto's van mijn A53 is de Samsung editor goed genoeg.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je kan Lightroom ook gewoon downloaden zonder abbonement. Genoeg websites waar je het kunt downloaden 👍 Ik betaal nooit voor apps.
Leen52
Journeyman
Opties
Dat klopt. Het is gratis te downloaden. Maar dan is het bewerken van Raw bestanden (in ieder geval van NEF) geblokkeerd.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Typ maar eens in Google Lightroom Premium apk. Er zijn genoeg downloads die werken. Heb het zelf ook op die manier gedaan.
Leen52
Journeyman
Opties
Via apk heb ik nog nooit geprobeerd. Ga ik zeker naar kijken. Dank je wel voor het meedenken.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik heb je een privébericht gestuurd, scheelt je moeite 👏