Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem One UI6 tablet S8 +

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2024 09:58 AM)
131 Weergaven
Gert_Goedseels
First Poster
Opties

Sinds ik One UI6 op mijn tablet S8+ heb ge-upload heb ik niets anders dan problemen.  Apps openen duurt soms meer dan een half uur.  Geen synchronisatie met mijn office pakketten en ga zo maar verder.  Zelfs niet na het terug instellen van fabrieksinstellingen.  Wat kan ik doen want nu kan ik mijn tablet niet meer gebruiken en dan is 1000€ wel veel om in de kast te laten liggen.

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Gert_Goedseels ,

Dat is wel echt apart dat het na een fabrieksherstel ook niet goed werkt. Wat heb je na de fabrieksherstel precies gedaan als ik vragen mag? Heb je een backup terug gezet? Zo ja hoe heb je dat gedaan?

Als je een fabrieksherstel doet en geen backup terug zet maar het toestel handmatig instellen gaat het dan wel goed?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Gert_Goedseels
First Poster
Opties

Dag Patrick,

Ik had wel een backup genomen naar de cloud, maar nadien vond ik deze niet terug en kon ik dit niet terugzetten.

Maw.  Ik heb alles handmatig ingesteld en het rare is dat de tablet ineens ook One UI 6 installeerde en niet de UI 5 die er op stond toen ik hem kocht.

0 Likes
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hey @Gert_Goedseels, goedemorgen! 

Klopt het dat jij jouw Tab niet kan gebruiken door dat deze extreem traag is? Goed dat je in ieder geval jouw Tab hebt gereset. Als dit niet werkt wil ik je toch aanraden om een ophaal afspraak te maken voor onze reparatieservice: Reparaties | Samsung NL | Samsung Nederland of langs te gaan bij een van onze servicepunten: Samsung Service Centers | Samsung Nederland zodat wij jouw toestel na kunnen kijken en waar nodig kunnen repareren! 

Groetjes, 

Tessa

0 Likes
Gert_Goedseels
First Poster
Opties
Dag Tessa,
Ik heb alles nog eens van begin af aan herdaan en voorlopig blijkt alles naar behoren te werken.
0 Likes
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Goed om te lezen, @Gert_Goedseels. Mocht het probleem toch terug komen, laat het dan zeker even weten! 

Voor nu nog een hele fijne dag toegewenst. 

Groetjes, 

Tessa

0 Likes