op 13-11-2025 09:27 PM - laatst bewerkt op 14-11-2025 11:55 AM door Ajay-A
Ik ben mijn pincode vergeten, is hier een reset mogelijk?
op 14-11-2025 11:59 AM
Hallo @Hvolkers,
Dat kan soms gebeuren. Wanneer je nog de inloggegevens van jouw Google account weet, dan raden we aan om een fabrieksreset uit te voeren via het Recoverymenu.
Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan je computer. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe data/factory reset'' en nadat het uitgevoerd klik op 'Reboot systeem now'.
Wanneer jouw Tab is opgestart wordt er gevraagd om in te loggen met de Google account die er eerder opstond.
Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.
Met groet,
Ajay
op 17-11-2025 12:56 AM
op 17-11-2025 12:56 AM
op 17-11-2025 01:41 AM
Hallo Ajax-A, dat werkt helaas ook niet. Mijn schoonzoon is recent plotseling overleden (het was zijn tablet) en mijn dochter heeft wel zijn ziggo account, maar geen Google account van hem. Is er dan nog een mogelijke optie of moeten we proberen de rekening te vinden (rond de drie jaar terug)? Vriendelijke
op 17-11-2025 12:21 PM
Gecondoleerd met jullie verlies Hvolkers. Ik wens jullie veel sterkte.
Hebben jullie wel het aankoopbewijs? Zo ja, dan kan je met het bewijs en Tab naar 1 van onze Service Center gaan. Mijn collega's kunnen daar de Tab flashen.
Zie de onderstaande link voor het vinden van een locatie en om een afspraak te maken.
Met groet,
Ajay