op 22-09-2020 06:09 PM
Op eens accepteerde mijn Galaxy TAB A tablet mijn pincode niet meer, kreeg steeds een melding pincode onjuist. Ik heb zelf niets veranderd en heb de functie ontgrendelen op afstand niet geactiveerd. Hoe kan ik de ontgrendeling omzeilen en mijn tablet openen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 23-09-2020 11:35 AM
Dank je Kevin,
Met behulp van de klantenservice is het probleem opgelost. Een soft-reset was de oplossing. de aan-uit knop en de volumeknop op laag gelijktijdig indrukken en toen kon ik opnieuw opstarten en vervolgens werd mijn eigen pincode wel geaccepteerd.
Dank voor je reactie.
op 22-09-2020 09:13 PM
Hoi Henrique,
Als je de ingestelde pincode niet kent en je hebt ontgrendelen op afstand ook niet aan staan, dan is je enige mogelijk een harde reset naar de fabrieksinstellingen uit te voeren. Let wel dat alle gegevens waar geen back-up van gemaakt is dan weg zullen zijn, en je met het op de tablet bekende Google of Samsung account moet inloggen om te bevestigen dat je de eigenaar bent.
Hier staan de instructies: https://eu.community.samsung.com/t5/community-newsroom/toestel-vastgelopen-zo-kun-je-hem-resetten-of...
op 23-09-2020 11:35 AM
Dank je Kevin,
Met behulp van de klantenservice is het probleem opgelost. Een soft-reset was de oplossing. de aan-uit knop en de volumeknop op laag gelijktijdig indrukken en toen kon ik opnieuw opstarten en vervolgens werd mijn eigen pincode wel geaccepteerd.
Dank voor je reactie.
op 24-09-2020 08:46 AM