Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pincode Galacy Tab A

(Onderwerp aangemaakt op: 27-07-2019 03:56 PM)
216 Weergaven
Robenchan2013
First Poster
Opties

Goedendag,

Sinds mijn vakantie vraagt hij op mijn Samsung tablet om een pincode gelijk bij het opstarten die ik helemaal niet heb aangemaakt.

Ik heb nu nog 8 pogingen over en anders moet hij terug naar fabrieksinstellingen. Op internet vind ik alleen maar terug dat je hem aan krijgt door te resetten. Maar dan ben ik al mijn apps ook de betaalde dus gewoon kwijt...... en dat door een wachtwoord die ik zelf niet heb aangemaakt..... wie kan mij helpen of er een andere mogelijkheid is.....

0 Likes
1 Antwoord
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Roben,

Als je ervoor hebt gekozen om met een Samsungaccount je inloggegevens te back-uppen, kun je de vergrendeling via deze pagina eraf halen: https://findmymobile.samsung.com

Als dat niet werkt, bijvoorbeeld omdat je de vergrendeling niet hebt geback-upt of omdat je tablet geen internetverbinding heeft, zijn de enige opties het blijven proberen, of een reset naar de fabrieksinstellingen. Sommige instellingen en apps vereisen een vergrendeling, wellicht dacht je bij het aanmaken dat er om een ander wachtwoord werd gevraagd. Je kunt een bestaand wachtwoord van een van je accounts of iets dergelijks proberen.

Bij een reset worden inderdaad alle gegevens waaronder geïnstalleerde apps gewist, maar uiteraard kun je via de Play Store en via Galaxy Apps all je apps opnieuw installeren. Betaalde apps blijven van jou zolang je inlogt met hetzelfde Google- en Samsung-account.

kevin-sig
0 Likes