Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Nog steeds niet opgelost s6 lite

(Onderwerp aangemaakt op: 17-09-2024 01:41 PM)
122 Weergaven
Patje1452
Pioneer
Opties
Pff de slechtste tablet ooit die ik heb gehad.vastlopen vertragen fout melding al enkele keren terug op 0 gezet en ook al zonder de backup terug te zetten.al bijna 2 j aan het sukkelen mijn oude ipad werkte vele beter er moet iets fout zijn in de tablet kweet het ook ni meer

image

Al enkele keren gehad
0 Likes
4 Antwoorden
Fredraket
Student
Opties
Patje 1452 ik heb hetzelfde toestel 3,5 jaar nu en gebruik hem zeer intensief. Zulke meldingen heb ik slechts enkele keren gehad en het was opgelost bij het opnieuw opstarten van mijn tablet. Kijk ook regelmatig of je toestel beschikt over een een nieuwe software update in je toestel instellingen gans beneden scrollen.
Als het probleem zich blijft voordoen doe dan een reset van je tablet. Instellingen > Algemeen beheer> Resetten> Fabrieksgegevens resetten> Resetten bevestigen. Let op alle gegevens op je tablet worden gewist, maak eerst een back-up.
Dan kun je je tablet opnieuw installeren alsof je hem de eerste keer aanzet. Volg de stappen op je scherm om je tablet opnieuw te installeren.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Patje1452,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Is het gelukt om een foutrapport in te dienen?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Patje1452
Pioneer
Opties
Sorry voor het late antwoord heb zojuist foutrapport ingediend
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Patje1452,

Ik hoop dat je snel een antwoord ontvangt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes