Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Muis op tab S 4

(Onderwerp aangemaakt op: 23-08-2021 11:27 AM)
389 Weergaven
Brisal
Journeyman
Opties
Ik heb een vraag Ik wil met een muis werken op mijn Tab s4 nu heb ik het volgende probleem als ik in excel werk en druk op mijn rechter muis knop sluit hij het venster af ipv kopiëren zoals ik gewend ben .hoe kan ik dit veranderen ik word er gek van.  Ik gebruik een m330 silent van logitech.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Ik snap wat je zegt, maar dat neemt niet weg dat dit een eigenschap is van jouw muis. Met een standaard muis, zonder zelf ingestelde instellingen door middel van eigen software zal je niet met een muisklik iets kunnen kopiëren, dat is een instelling/functie van de muis zelf. Afhankelijk van het apparaat waarmee je de muis koppelt en de compatibiliteit kan het dus dat dergelijke functies anders werken. De softwareversie kan hier inderdaad een rol in spelen, maar dat zal ik niet kunnen bevestigen.

Om terug te komen op te vraag, dit kan helaas niet ingesteld worden via de instellingen van de Tablet.

rsz-846676\

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @Brisal,

De instelling die jij benoemt wordt mogelijk gemaakt door de software van jouw Logitech muis, aangezien deze software niet op jouw Tab S4 zit zal het anders werken.

Ik raad aan om contact op te nemen met de fabrikant van jouw muis om te zien of zij hier een oplossing voor bieden.

rsz-846676\
0 Likes
Brisal
Journeyman
Opties
Beste Tessa

Ik denk niet dat het aan de muis ligt ,want met een muis van Microsoft doet hij precies hetzelfde en de muis van logitech doet het wel goed op tabS7+ dus zal het dan toch niet een instelling zijn? Het enige wat ik kan bedenken is misschien de versie van Android.
Op mijn mobiel S21+ (waar de muis het wel goed op doet) heeft versie 11 en mijn TabS4 heeft versie 10. Zou dat het probleem zijn??
0 Likes
Oplossing
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Ik snap wat je zegt, maar dat neemt niet weg dat dit een eigenschap is van jouw muis. Met een standaard muis, zonder zelf ingestelde instellingen door middel van eigen software zal je niet met een muisklik iets kunnen kopiëren, dat is een instelling/functie van de muis zelf. Afhankelijk van het apparaat waarmee je de muis koppelt en de compatibiliteit kan het dus dat dergelijke functies anders werken. De softwareversie kan hier inderdaad een rol in spelen, maar dat zal ik niet kunnen bevestigen.

Om terug te komen op te vraag, dit kan helaas niet ingesteld worden via de instellingen van de Tablet.

rsz-846676\
0 Likes