op 30-12-2018 04:21 PM - laatst bewerkt op 21-03-2019 04:07 PM door RobertS
Toen ik vanmorgen op mijn tablet keek gaf hij aan dat er een kernel problem was en deed hij niks. Toen heb ik hem uitgezet en toen ik hem weer aanzet blijft hij in het opstart scherm hangen, en zegt hij Could not do normal boot, ddi : mmc_read failed ... Error: cannot read boot image header Can't ger fdt download mode !!
Iemand een idee wat er aan de hand is en hoe ik het kan oplossen?
Bedankt voor jullie hulp
Freddy
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-12-2018 10:58 PM
Hallo KevinW,
Dit is dus precies wat ik zocht en heb hem inmiddels ook al besteld.
Heel hartelijk dank voor de perfecte oplossing.
Nu nog even zoeken hoe ik dit als oplossing moet markeren.
op 30-12-2018 04:48 PM
op 30-12-2018 09:29 PM
Goedenavond @FritsP! Op shop.samsung.com staat onder Mobiele accessoires een DeX kabel. Het is wel heel lastig deze te vinden. Als je via het menu op mobiele accessoires klikt, kom je op een pagina waar de meest recente telefoon om accessoires voor te kopen een Note8 is... Als je daarna via hetzelfde menu echter nog een keer op mobiele accessoires klikt, kom je op een pagina met alle accessoires. Als je hier sorteert op aanbevolen producten, kom je al snel de "DeX cable" tegen.
Ik had er graag naartoe gelinkt, maar de DeX kabel heeft geen eigen productpagina. In plaats daarvan linkt meer informatie naar de accessoirepagina van de Note9, waar deze kabel niet op genoemd wordt... Je kunt hem echter wel aan je winkelmandje toevoegen via de grote blauwe Koop Nu knop.
Heel omslachtig. Af en toe lijkt het of de Samsung Shop geen accessoires wilt verkopen Maar ik heb mijn DeX kabel ook hier besteld, en ben er heel blij mee!
op 30-12-2018 10:58 PM
Hallo KevinW,
Dit is dus precies wat ik zocht en heb hem inmiddels ook al besteld.
Heel hartelijk dank voor de perfecte oplossing.
Nu nog even zoeken hoe ik dit als oplossing moet markeren.
op 30-12-2018 11:03 PM
op 31-12-2018 06:30 AM
op 05-01-2019 09:05 AM